Prodavač Kamenů

134 12 1
                                    

Recenziu robila: Saša
Autor príbehu: Azerethia
Kategória: Fantasy
Stav príbehu počas recenzie: dokončený, priebiehajú úpravy

Tak a je tu prvá recenzia odo mňa.

Tešila som sa na ňu, medzi nami jednorožcami, osobne som si Ťa vyžiadala, lebo ma jedno z tvojich diel už skôr uchvátilo. Dobre, už nebudem zdržiavať a hor sa na recenziu!

Prodavač Kamenů
Azerethia

Obálka
Obálka je na prvý pohľad jednoduchá, myslím, že v tom priehrští rôznofarebných coverov na Wattpade by sa stratila. Tiež sa mi nadpis zdá dosť ťažko prečítateľný, písmo je natlačené na seba a Wattpad to mierne rozmazáva. Jednoducho povedané, celkom sa mi to zlieva .

Každopádne, dej úplne vystihuje, a ja mám okrem iného kocky rada, takže tým si si u mňa (nevedomky) pomohla.
Dávam Ti 7/10.

Názov a popis
K názvu netreba nič dodávať. Stručný, krátky, jednoducho tak akurát.
Dávam Ti 5/5.

Popis. No, a tu sa blížime k veci, ktorá mne osobne pripadá kameňom úrazu. V popise si prakticky opísala celé dielo. Áno, viem, takéto niečo sa občas píše aj na zadnú stranu kníh ale popis by mal človeka zaujať a myslím, že ten tvoj je pridlhý. Veď, načo písať do popisu to, čo sa obšírnejšou formou dozvieme popri čítaní knihy?
Výrazne by som ho skrátila, avšak je to len a len tvoja voľba.
Udeľujem 2/5.
Dokopy 7/10

Dejová línia
JUPÍÍ! KONEČNE dielo s ORIGINÁLNYM nápadom. Vynikajúca zložitá zápletka, originálne názvy postáv. Niet čo vytknúť, od deja som aa nemohla odtrhnúť, páčili sa mi aj flashbacky. Jasnovidka je tak vynikajúco spracovaná, že som sa pri nej smiala a plakala zároveň. Plot twist, vo chvíli keď dôjde k miernemu, ehm, zblíženiu ma totálne šokoval, aj keď som niečo vo vzduchu cítila už skôr. Pre mňa to šťastný koniec bol, a možno by som ako čitateľka uvítala aj pokračovanie, kto vie? Nemám čo dodať.
10/10

Spôsob/forma písania
Podobne ako pri deji, veľmi kvalitná. Na začiatku mi mierne vadilo časté používanie slovného spojenia bývalý student, no to sa neskôr odstránilo, respektíve zregulovalo do malého množstva. Som veľmi spokojná.
Odseky máš chalabohu v poriadku, pri niektorých pasážach sú síce dlhé, no popri tom gigantickom počte slov sa Ti nečudujem.

Priama reč bez problémov, Jasnovidkino používanie tretej osoby takisto dobré.
Ako nezainteresovaná čitateľka by som Ti tipla 17 rokov (približne úroveň pred maturitou).
Dávam 10/10.

Gramatika
Ako Slovenke mi tam do očí nič výrazne neudrelo, kapitoly si však prebehla aj jedna moja (anonymná:)] kamarátka z Česka a tá tam tiež nenašla chyby. Good job.
Zaslúžiš si 10/10

Subjektívny postoj k dielu
Nechala si ma v napätí až do konca. Príbeh ma prinútil rozmýšľať, hľadať riešenia. Len tak skoro naň nezabudem. To je to, čo by mal správny autor u čitateľov docieliť.
Určite by som ho každému odporučila.
Moje hodnotenie je 10/10

Hodnotenie : 7/10, 7/10, 10/10, 10/10, 10/10, 10/10
Priemerné hodnotenie : 9/10
Celkový počet bodov : 54/60 = 90%

Hm, cítim sa veľmi štedro, ale určite si to toto dielo zaslúži. A ja som pritom chcela kritizovať. Pravda je, že tu toho na kritizovanie bolo minimum. Ak aj niečo také bolo, všetko si vystihla vo svojej vlastnej auto-recenzii.
Kiežby autoriek ako si Ty na Wattpade bolo viac.

Veľa dúhových dní a chuť do písania Ti praje
-Saša

RECENZIEWhere stories live. Discover now