Představení

115 5 2
                                    

Takže :) tenhle příběh berte prosím s nadsázkou, píšu poprvé :)

Jmenuji se Bonnie, Bonnie Monthl. Bydlím v centru New Yorku s rodiči. Je mi 16 a zrovna jsem začala se střední školou.

Do New Yorku jsme se přistěhovali nedávno. Víc než 2 měsíce to určitě není. Tenkrát byl srpen a měla začít škola. Nikoho jsem zde neznala. Prvni školní den byl náročný, ale tak ať na nic nezapomenu začnu od začátku.
"Bonnie, vstávej" slyším z kuchyně hysterickou matku. "K sakra Bonnie už vylez z té zatracené postele". Vstávám a přemítám si své dětství. Nikdy jsem s ní neměla nijak dobrý vztah. Vždy měla moc práce. A nikdy mi neřekla, že mě má třeba jen ráda. Obléknu se, namaluji a pospíchám na snídani. Párkrát si dám do pusy a chystám se k odjezdu.
Mamka mě veze a já samou nervozitou nevnímám, že na mě mluví. "Bonnie, po škole tě zavezu dom a hned se vracím zpět do práce. Vrátím se až tak po druhé ráno". Z představy že budu sama doma jsem měla radost. Vždy jsem byla takřka samotářka. Vystoupím a hledám svou třídu.
Chodím na právnickou, stejně jako kdysi má matka. Teď to sice zní, že mě k tomu donutila ona, ovšem tak to není. Již od mala jsem byla drzá a měla vlastní názor. Tak jsem se dohodly, že to tak bude nejlepší. I můj táta by si to přál. Vchází do třídy. Mým odhadem nás tu bude tak 25. Už z prvního dojmu vím, že sem nezapadnu. Všechny holky jsou z malovaný, jednoduše jak dě*ky. Avšak řeknu si, že jim dám šanci.
Po vyučování někoho zaslechnu. "Ku*va, tak jak to bude" řve jeden kluk po holce. "Pochop, už ti nedám" odpoví mu. Naštve se a uhodí ju. Zastanu se jí a vznikne z toho nové přátelství.
Jmenuje se Alex. Rozloučíme se a spěchám za matkou. Cestou dom je ticho. Vyhodí mě doma a jak řekla jede do práce. Prijdu dom a automaticky beru notebook a snažím se navázat konverzaci s Al(Alex).

Chat
✴Já: Co to bylo za kluka?
✴Al: To byl Ben, párkrát jsem se s ním vyspala a on z toho dělá strašnou vědu.
✴Já : Aha
✴Al: Pocky, že ty jsi ještě panna!
✴Ja: Ehm.. Jo
✴Al: S tím musíme něco udělat
✴Já: Co tím chceš říct??
✴Al: Dívej to není žádná věda, dnes mě Ben zval na jednu party, myslím že bychom mohli jít
✴Já: Nwm no..
✴Al: Prosím pojď bude prdel
✴Já: Tak ok

Jelikož jsem měla jistotu, že se to matka nedozví byla jsem nakonec pro. V osm byla Alex už u našeho. Pozvala jsem ji domu. "Líbala jsi se vůbec s někým?" vyzvídá. Je mi trapně ale nakonec se přiznám. "Tak já tě to tedy naučím". Jemně mě obejme a přitáhne si má ústa k těm jejím. Cítím její dech a celým mým tělem projede husina....

Strašně moc děkuju, jestli jste vážně došli až sem. :) Jsem ráda za kazde přečtení (like nebo komentář :) )

✴New PeopleKde žijí příběhy. Začni objevovat