ZAMAN SAVAŞLARI

15 2 0
                                    

Bir kaç gündür yüzüyorduk ama sanki buranın bir sonu yokmuş gibi hissettim ama Birde Kenan bağırdı ;
-Arkadaşlar şuna bakın.
-Bu da ne böyle?
Su havaya kalkmış göğe doğru düşüyordu ama binevide bir portal açıyordu ve birden akıntı bizi çekmeye başladı ve birden düştük bu kötü bir düşüştü. Ve birden bir gölde uyandık dünyaya geri dönmüştük ama dünyanın hali pek iyi değildi sanki her yer karanlık korkunç ve ürkünç tü dünya eskiden böyle değildi .
Ve birden robot gibi şeyler geldi bunlar zaman gezginleri dediler tam bizi yakalıcaklarken bizde güçlerimizle karşılık verdik ama çok fazlalardı maalesef yakalandık bizi o bütün saraya götürdüler ve kel bir adamın yanına geldik ve bize dönüp;
-Zaman gezginleri ha.
-Gerçekten gerçek yaşınızı merak ettim haa.
Bize hiç olmadık şekilde bir ışın gönderdi. Bizde birden gerçek yaşımıza döndük tuhaf olan olduğumuz hapisde zaman ile alâkalı şeyler olmasıymış 19 yaşındaydım diğerleride benle aynı yaştaydı zaman savaşlarında kalmıştık ama hapishanede ne kadar kalmış olmamız neredeyse 1,5 yıl kalmıştım ama aslında 6 yıl beklemişim bu gerçekten çok kötü hayatımın 6 yılı kaymıştı güçlerimizle kaçtık o kadar hızlıydımki çünkü çok üzülmüştüm hayat bir dahada darbesinin vurmuştu .En azından bir araba geldi ve yardım için aldıklarını söylediler yola çıktık herkes suskun ve üzgündü yollarda bir sürü ceset vardı ama herkes artık normal bir şeymiş gibi davranıyorlardı ve bir savaş alanına döndük burası hem uçak Kalkım yeri aynı zamanla askerler kalıyordu işte yine sorunlar olmaya başlamıştı bizi ettilersavaşa dahil etmişlerdi.
-Hayır biz savaşa dahil olmıcaz tamamı!
-Neden efendim.
-Çünkü yeterince acı çektik biz tamamı!
Dediğim şeyleri kabul ettiler bizde bir hastanede kaldım hastane eski ve çatlaklarla doluydu burası çok kötü ve soğuktu ne yapıcaktıkkı radyoyu açtım ölenlerin isimleri veriliyordu ailem çıkmasın diye dua ettim felaketler her yerdeydi heryer ölüydü ailemin isimleri çıkıcak diye çok korkuyorum.
-Ne yapıyo bu iyi habermi bekliyor.
-Hayır kötü haber duymamayı bekliyor .
Bu çok kötü oldu çok kötü ...

SEÇİLMİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin