----------------------------------------------
Únor 2015
„Joshi, to tolerovat nebudu! Nehodlám tolerovat to, že jsi sáhl Sarah na zadek, kdyby omylem, ale tohle bylo zčistajasna úmyslně!" Křičela jsem na něj.„Emmo, ty víš, že tě miluju..." Díval se mi do očí, byl krásný, pokaždé jsem z něj chtěla vylíbat duši, ale musela jsem si udržet svou naštvanou náladu.
„Joshi, co ti na to mám říct... " Chytla jsem se za hlavu a sedla si na gauč.
On si hned sedl vedle mě. „Tak neříkej nic." Začal mi líbat krk, bastard jeden, věděl, že jsem po tom byla nejen eroticky naladěná.
Chtěla jsem pokračovat, ale nešlo to. „Joshi, polib mě na pusu." Tak mě políbil na pusu.
„Tohle byl náš poslední polibek, sbohem..." Zvedla jsem se z gauče a odešla...
----------------------------------------------
Teď
S Joshem jsem se seznámila na party jedné mé bývalé nejlepší kamarádky Reginy. Bylo nám 19, byli jsme mladí, plní života a alkoholu. Taky mě připravil o panenství. Díky bože ne v den té party.Je chytrý, zábavný, zbožňuje matematiku a psi. Měli jsme jednoho spolu, Crippieho, buldočka, ten zůstal Joshovi.
A mezi námi, v posteli byl...neuvěřitelný...
----------------------------------------------
Flashback - Září 2014
„Slečno?" Chytila mě studená ruka za rameno. Byl to Josh, přišel z práce.„Ano, pane?" Přistoupila jsem na jeho hru. Líbil se mi nápad. On mě chytil kolem pasu a zašeptal mi do ucha: „Kde je tu ložnice?"
Musela jsem se kousnout do rtu, snad to neviděl. „Tudy..." Poukázala jsem na dveře.
„Nepůjdete mě doprovodit?" Zeptal se sametovým hlasem. „Netrefíte sám?" Ráda jsem ho napínala.
„Jak chcete..." Popadl mě za zadek a přehodil si mě přes rameno. Začala jsem ječet, protože jsem se opravdu lekla
Vešel do místnosti, hodil mě na postel sundal mi sukni a spodní prádlo a bez varování do mě vnikl. Přirážel tvrdě.
„Joshi!" Tak poznal, že už je to moc. Tak začal pomalu. Začal mi přitom líbat krk, to jsem si nehorázně užívala, začal mě rukou dráždit na mém "private" místě.
„Joshi!" Křičela jsem, ale tentokrát z důvodu, že jsem cítila, že budu...
----------------------------------------------
Teď
Nemohu říct, že bych na něj nerada vzpomínala, byl úžasný... ve všem, uměl vařit, zpívat, byl velmi inteligentní, ale prostě má rád velké zadky, ten já zrovna nemám...
ČTEŠ
Younger & Older (Tom Hiddleston/Benedict Cumberbatch CZ)
RandomEmma je freshmenkou na vysoké škole, je single a sebevědomá, nedávno se rozešla s přítelem a neplánuje si pořizovat nového. Učitel literatury John jí ale připadá více atraktivní, než by jí připadat měl a ona mu taky není úplně lhostejná. Začnou spol...