1.BÖLÜM

355 10 3
                                    

Merhaba^^ benim adım LuHan,çinliyim,23 yaşındayım,çilekli olan her şeyi çok severim.Okula(üniversite2) babam hasta olduğundan dolayı bir süre ara verdim ve ona bakmaya başladım.Babam akciğer kanseri ,yeni bir akciğer bulana kadar ölüm riski var.Ben tıp okuyorum, kardiyolog olmak istiyorum insan kalbi hep ilgimi çekmiştir XD .Bu akşam babamın kontrolleri var .Bende onunla gitmeyi planlıyorum.Bir de aklıma gelmişken söyleyeyim babam mafya patronu.Hani böyle hepsinin,tüm mafya babalarının patronu. Big boss yani .Emekli olmada önce o da doktordu(beyin cerrahıydı).Babam öldükten sonra (Tanrı korusun)big boss diğerleri arasından seçilecek bana gerek yok yani,o zaman geldiğinde ben sadece Pekin'inden sorumlu olacağım.Annem ise beni doğururken fazla kan kaybetmesinden dolayı ölmüş.Ben şuan ne mi yapıyorum babam ve diğerleri için evimizde yemek hazırlıyorum(YN:Çindeki tüm illerden bir kişi sorumlu olacak şekilde tasarladım)yemek yapmayı çok seviyorum bu yüzden babama ve diğerlerine yemekleri hep ben yapıyorum. 21 kişi için tek başıma yapmam mümkün değil bu yüzden evdeki çalışanlarımız da yardımcı oluyorlar.Şuan kendilerine göre Royal bana göre ise işsizler toplantısı yapıyorlar.Babam tüm Çin'den sorumlu olduğu için her zaman kendinden önce diğerlerini düşünür.Ama bence sorumluluktan dolayı değil kafasını dağıtmak için bu kadar fazla ilgileniyor nedenini ise bilmiyorum ama elbet öğrenirim.Bütün yemekleri hazırlayıp arabalara yerleştirdikten sonra toplandıkları mağraya gitmemiz lazım.Hani bu mağra ismi öylesine seçilmiş bir şey değil gerçekten mağra.Bir dağın tepesinde girişi olan bir toplantı evi işte.O geçitten geçtikten sonra dağın alt taraflarında doğru tam olarak 45 dk gittikten sonra önüne bir duvar çıkıyor.Oradan sağ alt köşede minik sarı bir düğme var on bastıktan sonra duvar kapı olarak açılıyor.İçeride seni bekleyen tam 250 asker var ve bu buz dağını sadece görünen kısmı BU 250 askerden yaklaşık 75 tanesinde kılıç bulunuyor.Bunu babama sorduğumda "geçmişimizden kopmayalım" diyor.Bu durum hep olan bir şey sonuçta davetsiz misafir ne zaman gelir kimse bilmiyor.

İçeri girdikten sonra doğruca üst kata çıkıp babamların bulunduğu odaya doğru tüm yemekleri götürdük.(YN:sorucaksınız o yemekler soğumadı mı şhhh o yemekler soğumaz özel yapım onlar içlerinde geyik tozu var XD) Hee birde tabiki burada da mutfak var ama aşçılarda bile silah olması beni rahatsız ediyor ondan burada gerekmedikçe yemek yapmam.Ben içeriye pat diye girince içerdeki herkesin silahları bana doğru döndü.Normalde yüzüne araba farı tutulmuş tavşan gibi mal mal bakmam lazımdı ama ben bunlara alıştım."Hadi ama amcalar hala bana alışamadınız mı?Bu yaptığınız çok ayıp bir kere .Benim gibi yakışıklı, erkeksi,harika birisi size yemek yapmış ve siz bana silah doğrultuyorsunuz.Dağıtmıyorum size yemek falan küstüm hmp"dediğim anda kopan gürültü fırtınasını 100 kişi bile çıkartamaz.Eh tabi buradaki herkes boğazına düşkün olunca mafya babasımı çocuk mu belli olmuyor."Yah LuHan özür dileriz refleks işte .hadi ama babacığına yemek ver heh .Tamam onlara verme ama ben senin babanım be benim yakışıklı ,tatlı,sevimli küçük geyiğim hadi babayı üzme heh"Geyik mi pis moruk bilerek yapıyor demesin bana geyik falan onu kaç kez uyardım ama artık hareket zamanı."Babacım bu konuyu konuştuk sanıyordum,şu geyik meselesini sanırım artık ifşa zamanı heh sen ne dersin" "LuHan oğlum bak ağzımdan kaçtı yemin ederim ki bilerek demedim.Benim erkeksi, yakışıklı oğlum bunu bana yapma sende yaparsan dayanamam lütfen benim erkeksi geyiğim babayı affet" "Bak hala geyik diyo.Ihım neyse günah benden gitti moruk kolay gelsin"dedim ve cebimdeki telefonu çıkardım ve oda da odada bulunan herkese bir dünya güzelinin fotosunu attım.Resimde tam olarak şu var peter pan lı pijamasını giymiş halde maşında melek haresi olan anlında ise my cute boss yazan ve baş parmağını emen 50 yaşında bir adam düşünün.Bakın ne kadar komik oluyor. Herkes resme baktıktan sonra 20 kişi birden aynı anda kahkahalarla gülmeye başladı.Tabi bu sırada ben tüm yemekleri dağıtmış, yavaş yavaş o ortamdan arazi olmaya çalışıyordum.Şimdi benim eve gidip İspanyol mutfağı hakkında araştırma yapmam ve tarif bulup yazmam lazım yoksa niye gidiyim ki dimi yani,alt tarafı hemen sağ tarafında dolu bir tabanca var,zaten en niye korkayım ki ehe.Tam kapıya ulaştım açıp çıkacağım ki iki adet el tarafından orada bulunan koltuğa doğru ittirildim -uçtum be uçtum biraz insaf be ben 53 kiloyum-"LuHan benim uslanmaz,yaramaz,şantajcı oğlum dua et bu gün birisi seninle ve benimle görüşmek için Güney Kore'den buraya gelecek yoksa san oyle bir şey yapardım ki bir daha asla yüzüme bakamazdın"dedi"N-Niye benimle görüşmek istiyorlar ki" "Bilmiyorum gelince öğreniriz.Bir de misafirlerimiz için güzelce yemek yapmaya başla 4 saate gelirler" "Tamam o zaman ben gidiyim ee hadi bye bye " diyip odadan çıktım.Tekrar alt kata inip mutfağa doğru gitmeye başladım.Mutfağa girince derin bir tencere bulup orada bulunan 3 aşçı ya ve 5 korumaya "Benimle beraber yemek yapacaksanız bütün silahlarınızı buraya koyun"dedim.Başta bana tip tip baktılar ama sonradan silahlarını çıkarıp koydular.Derin tencereyi dolaplardan birine koydum ve yemek yapmak için malzemeleri çıkardım.

My Cute MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin