Yaklaşık 5 dakikadır luhan'la bakışıyoruz ama yanıt yok.Zaman geçtikçe korkuyorum ve ne yapmam gerek bilmiyorum.Tanrım onu bu şekilde sonsuza kadar izleyebilirim ama şimdi değil."ee... Luhan biliyorum sorduğum soru sana fazla geldi,belki bana inanmıyorsun bile ama Tanrı aşkına kendini benim gözümden görsen eve kapanır bir daha asla dışarı çıkmazsın.Seni zorlamayacağım,3 ay sonra bu teklifi tekrar yapacağım,o zamana kadar seni kendime aşık edeceğim.Eğer 3 ay sonra bana aşık olmamışsan Kore'ye geri dönüp seni bir daha asla rahatsız etmeyeceğim. Buna söz veriyorum ve o zamana kadar .... benimle çıkar mısın? Sevgilin olma şerefini bana verebilir misin?" Lütfen kabul et Luhan lütfen "Ehh... Sehun bana düşünmem için bir gün verir misin?Yarın yanıtımı sana söylesem senin için sorun olur mu?Biraz düşünmeye ihtiyacım var.""Ah tabi istediğin kadar düşün.Umarım olumlu bir cevap alırım.Şimdi babalarımızın yanına gidelim olur mu?"Ayy inanmıyorum ben bu kadar kibar birisi değilim ne oluyo bana!!!
~ LUHAN ~
ONUNLA sevgili olmamı istedi,3 ay sonra evlenme teklifi edicem dedi,4 yıldır seviyormuş beni.........Ben en iyisi bu durumu babama ve bizimkilere anlatmalıyım.Nasıl biri olduğunuda öğreniyim sonra koşullar uygunsa belki sevgili oluruz ama hani BELKİ. "OH tamam gidelim"hmm Oh Sehun'la evlenirsem Oh Luhan olucam.Hmm hemen Kyungsoo,Yifan ve Tao'ya bunları anlatıp, çocuğu araştırıp karar vermem lazım. Babamların yanına geldiğimizde onlara gülümsedim ve Bay Oh ve Junior Oh sayesinde babam kurtulacak en azından Jr.Oh'la sevgili olabilirim ama bu da ona umut vermek olur 3 ay sonra onunla aynı hisleri paylaşmıyorsam ne olacak,o çok üzülür "Luhan oğlum konuşup anlaştınız mı?"dedi babam "Evet ama evlenmeden önce 3 ay sevgili olmamızın daha iyi olduğunu düşündük hem birbirimizi daha iyi tanırız "dedi Jr.Oh.Bir süre daha konuştuktan sonra bizim evin yanındaki eve gittiler.Babamsa Shi-Dao amcamla birlikte hastaneye gittiler.Bende gitmek istedim ama sonradan vazgeçtim, eve gidip bizimkilerle konuşmam lazım.Hemen arabaya binip bizimkilere aşağıdaki parka gelmelerini söyledim.Bende oraya gitmeye başladım.Parka geldiğimde Taofansoo oradaydılar."Hey Luhan bizi niye buraya çağırdın önemli bir şey olsa iyi olur "dedi Fanfan "Tamam la bu gerçekten önemli şimdi sözümü kesmeden beni dinleyin."Olan her şeyi anlattım ve tabiki de sözümü kesmediler.^_^
"İşte böyle arkadaşlar.Ben ne yapmam gerektiğini bilmiyorum." "Luhan bence kabul et,ona borçlusun.En azından 3ay boyunca sevgili olursunuz"dedi Tao."Bence içinden geleni yap ,ben olsaydım kabul etmezdim ama arkadaş olabilirdik çocuğu daha tanımıyorsun bile belki sapıktır ve sana istemediğin şeyler yapabilir."dedi soo. "Luhan, soo haklı arkadaş olun sonra belki sevgili olursunuz ama önce onu bir araştır."dedi Fanfan."Bilmiyorum babama da söylemem gerek, onu da dinlemeliyim.Ona göre karar veririm."Bir süre daha konuştuktan sonra evlerimize dağıldık.Sokakta yürürken birden birisi burnuma doğru eterli bezi dayadı.Engel olmaya çalıştım ama işe yaramadı.Son hatırladığım siyah parlak bir arabaya bindiğimidi.~ SEHUN ~
'Luhan eve gelmemişti.Ya bir şey olduysa.Numarasını almam lazım.Ama numarasını bilmiyorum babasından almam lazım'Hemen sol tarafımızdaki eve doğru koştum ve kapıyı çaldım.2 dakika sonra kapıyı bay Xiao açtı'sanırım yeni gelmiş'."Ehh Bay Xiao acaba Luhan'ın numarasını söyleyebilir misiniz?" "Tabi bekle bakayım.(Telefonunu alıp karıştırdı ve bana dönüp)Kaydet xxxx xxx 7794" "Saolun efendim."Telefonuma numarasını Gökyüzüm olarak kaydettim ve aradım çaldı çaldı çaldı ve sonunda açıldı. "Alo kiminle görüşüyorum acaba " dedi tanımadığım bir ses."Ben Oh Sehun ama ben Xiao Luhan'ı aramıştım yanlış mı aradım"dedim.Karşı taraftan iğrendirici bir kahkaha sesi geldi ve "Evet Bay Xıao'nun telefonu ama şuan sizinle görüşemez çünkü daha yeni bayıldı." "Ne demek bayıldı? Luhan şuan tam olarak nerede bana onu söyleyin." "Bay Oh çok acelecisiniz paramı almadan Bay Luhan'ı göremezsiniz " " Ne demek göremezsiniz sen kendini kim sanıyorsun da bana karşı geliyorsun." "Fidyeciliğin bana verdiği yetkiye dayanarak size karşı geliyorum." "N-ne seni o***pu çocuğu ona zarar verdiysen yemin ederim seni doğduğuna pişman ederim beni anladın mı seni si**k." "Celallenme adamım sadece bir tane tokat attım ve biraz ağzı kanadı o kadar." "seni döl israfı BENİM LUHANIM NEREDE HEMEN SÖYLE KÖPEKK!!!!! "Offff bağırma bee 2 buçuk saat içinde mesaj atacağım adrese 10.000.000 yuan getir yoksa lulu'yu parça parça gönderirim sana.Öyleyse bay bay MR.Sinirküpü." dedi ve kapattı sinirden köpürüyordum.Bay Xiao arkamda olan biteni dinledikten sonra telefonunu eline aldı ve birisini aradı "1 saat içinde hemen 10.000.000 yuan alıp buraya geliyorsun HEMEN." dedi ve telefonu kapatıp bana döndü "Adresi alınca bana ver .Sen uzun yoldan geldin evinize gidip dinlen ben bunu halledip Luhan'ı senin yanına yollarım." "Efendim üzgünüm ama bunu yapamayacağım onu sevdiğimi söylemiştim o orada acı çekerken ben burada oturamam.Bende sizinle geliyorum." "İyi bee sende gel.Tanrım bu çocuklar neden bu kadar baş belası" diye homurdandı. Bir süre Bay Xiao ile bekledikten sonra, elinde kocaman bir bavulla içeriye girdi birisi. "Efendim istediğiniz miktarda para burada." "Tamam arabayı hazırlayın. Sehun,ben,sürücü ve en yetenenkli ekiple beraber gidicez. " dediği anda fırlayıp koşa koşa arabaya bindim.Meleğim'i bir an önce görmem lazım.3 tam zırhlı jiple birlikte adrese doğru yol aldık.10 dakika erken geldik ve arabalarla birlikte adamları sakladık.Bay Xıao yanıma gelip "Sehun beni dinle çatışma çıkacak ve sen Luhan'ı gördüğün gibi alıp gideceksin anladın mı?" "Luhan'ı koruyacağıma söz veriyorum efendim merak etmeyin." "Benim lu'm çok şanslı"diyip kıkırdadı hani gerçekten kıkırdadı.Birazcık utanmış olabilirim ama birazcık.
"Ohhh Sehun isimli şahıs kimdir ve param hazır mı acabaaa?"diyerek alana çok çirkin bir yaratık ve arkasında bir grup iğrenç mahluklar girdi.Yaratığın yanında benim güzeller güzeli meleğim vardı ve ne! Hayatımı adayacağım ,parlaklığında kör olacağım o melek gözler ağlamaktan kızarmış mı?O adamların buradan sağ çıkmaları lazım artık işkence etmem gereken bir konu var.
"Oh Sehun benim 10.000.000 yuen burada ve hazır şimdi Luhan'ımı bırak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Cute Mafia
FanficXiao Luhan:Çin mafyasının tek oğlu,tatlı canavarı.Annesi onu doğururken öldü ve babasıyla yaşıyor. Bir gun, bir yere, bir misafir geldi ve ondan sonra başına daha önce gelmeyen olaylar gelmeye başladı ve bu yolda hem birçok şey kaybetti hem de kazan...