3.Bölüm

106 6 0
                                    


"Ben Oh Sehun 10.000 yuan burda, şimdi LuHan'ımı bırak."

"Hmm... ama ben Luhan'ı çok sevdim o çok güzel bırakmak istemiyorum, fikrimi değiştirdim gidin buradan." Şu küçük piçin söylediklerine de bakın sinirden patlamak üzereyim planı falan siktir edip atlayacağım herifin üstüne.Sağ elimi yavaşça Winchester'ıma gitti ama alamadım birisi elimi tuttu ve ıslık çaldı.Gizlenen bütün korumalar ortaya çıktı ve hepsi silahlarını çekti .

"Oh,hazırlıklı gelmişsiniz ne güzel demek hepiniz ölmek istiyorsunuz."dedi ve benim Luhan'ımın boynunu öptü .Benim olana elini sürdü demek tamam ,olur tabi ,sadece 1-2 saat daha bekleyeceğim bu şerefsize eziyet etmek için.Benim küçük geyiğimin gözlerinden bir damla yaş düştü.Tamam o it burada ölmeyecek ona öyle işkenceler yapacağım ki ölmek için dua edecek ama onu öldürmeyeceğim.Arkamı dönüp bay Xiao'ya baktım,yavaşça başını aşağıya doğru oynattı.Hemen silahımı çekip geriye döndüm ve Luhan'ımı tutan piçin omzuna sıktım.Ardından koşturarak Luhan'ı kolundan tutup çekiştirerek koşmaya başladım. Diğerleri de ben sıktıktan sonra çatışmaya başladı. Luhan takılıp yere düştüğünde çok korktum vuruldu diye.Hemen eğilip onu ayağa kaldırdım ,arka taraftan bir bir silah sesi duydum ve hemen Luhan'ın arkasına geçtim ve onu yavaşça kenara ittim .Sağ omzumda şiddetli bir acı hissettim ama şuan acıyla uğraşamam .Luhan'ı yine çekiştirerek arabaya soktum ve babasına mesaj atıp arabalardan birine binip Luhan'ın evine sürmeye başladım.

~LUHAN~

(ilk kaçırıldığında) Uyandığımda ellerim arkadan bağlanmış ve duvara yaslanmış bir haldeydim.'Ah başım ağrıyor'

"Günaydın yada iyi akşamlar. her neyse bay Luhan bu gün bizi deliğiniz de ağırlayacaksınız bunun için hepimiz size teşekkür ederiz ve hadi bakalım iş başına aa "

'hayır ,olamaz .'Bileğimdeki ipleri zorladıkça canım yanıyor .

"Hayır, sakın bana dokunma eğer babam öğrenirse ölmek için dua edersiniz"

"Merak etme Lu seni onlara vermeyeceğiz"

"Seni pislik,namussuz,orospu çocuğu" 2 kişiyle birlikte yaklaşırken dedim.Önüme eğilip bana tokat attı .Sonra pantolonumu çıkarmaya başladılar

"Hayır,bana dokunamazsınız,sakın yapmaya kalkışma seni orospu çocuğu ,ölmek için tanrıya yalvaracaksınız hepiniz"

İğrenç herif penisini çıkarıp dayadı.'Tanrım lütfen bana yardım et.'Hayvan herif bir seferde hepsini içime itti .'Kahretsin canım çok acıyor. Orospu çocukları tüm sülalenizi sikeceğim.

"Sehun " bayılmadan önce söylediğim son kelime bu olmuştu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uyandığımda (tekrar) üstüm giydirilmişti ve sağ tarafımda suyla birlikte ağrı kesici vardı.'Vay be cidden mi?' 'Baba lütfen beni bul ve Sehun üzgünüm seninle sevgili bile olamam artık ben o sevdiğin masum Luhan değilim.' Evet ağlıyorum ve babamı istiyorum.Kapı tarafından bir ses geliyordu hemen dizlerimi kendime çektim. Ahh kalçam .'Orospu çocukları'.

"Hey sarışın hadi hazırlan Oh Sehun isimli birisi birazdan seni almaya gelecek"dedi çirkin adam.'Sehun mu? Sehun....'

"Hey şu ilacı iç artık" İlacı ve suyu bana uzatıp söyledi. İlacı alıp içtim.Arkama geçip ellerimi açtı sonra ellerimi önüme getirim tekrar bağladı ve cebindeki siyah kumaşı gözlerime getirip bağladı ve kolumdan tutup dışarı çıkarttı sanırım.Sonra bir arabaya bindik ve araç hareket etmeye başladı.Hem ne bu gizlilik ben zaten hepsinin yüzünü gördüm ki.Şuan normal davranıyor olabilirim ama eve gidince çok kötü olacağımdan %1000 eminim.bir süre yolculuk ettikten sonra araba durdu çıkmadan önce adam ellerimi ve gözlerimi çözdü ve arabadan indik.Adam beni çekiştirerek Sehun'un karşısına getirdi .'Hayır ağlamamalıyım.' Ne kadar denersem deneyeyim gözlerim doldu ve bir gözyaşı yanağımdan aşağıya doğru aktı.Kimse ne diyor duyamıyorum sadece eve gitmek istiyorum .Sehun çok üzgün ve kızgın görünüyor. Birden silah sesi duydum ve yanımdaki adamın omzunun kanadığını gördüm.Şuan serbestim. Sehun bana doğru koşuyordu .Elimi tutup çekiştirmeye başladı.Biraz ilerledikten sonra bacaklarım titrediği için düştüm. Sehun beni kaldırdı, ama başka bir silah sesi daha duydum. Sehun omzundan vurulmuştu.Benim yüzümden .Yine de o ayağa kalktı ve arabaya doğru koştuk ve arabaya binip evimize doğru gitmeye başladık.

YN: Merhaba arkadaşla ben geri döndüm aslında 2 hafta önce yeni bölümü atacaktım ama sınavlarım başladığı için mümkün olmadı malesef . Birde bundan sonra bölümler kısa ama sık gelmeye başlayacak en azından 1-2 ay aralıklar olmayacak.Bu zamana kadar sabırla yeni bölümü beklediğiniz için teşekkür ederim.



My Cute MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin