Biri omzuma dokununca kafamı yasladigim camdan kaldırarak etrafa kısa bi bakış attim başımda dikililen muavine döndüm istanbula gelmis olmayiz diye icimden gecirip ayaga kalktim ve üst kisimdan cantami almaya calisirken yolculuk boyunca bana ozel muamele yapan muavin hala başımda bekliyodu ne var dercesine kafamı salladim adam şaşkın şaşkın suratıma bakiyodu yavaşça bana doğru eģilerek dusurdugum emanetimi pantolonumun beline koydu bu sirada belime dokunmayida ihmal etmedi adama bisey soyleyemeden cantami hışımla alarak kendime istanbulun havasına attim ve attığım an aslında ne kadar ozledigimi anladim.Ama bu şehir benden sevdiklerimi aldı bu sehir bana lanetten başka hicbirsey getirmedi ve bende şimdi bu şehirden intikam almak icin burdayım. Bunlari düşünerek derin bir nefes aldim ve önümden geçen taksiyi durdurarak bindim.Ne bir telefonum vardi ne de beni bir haftadan fazla idare edebilecek param sadece biseylerin artik benim cephemdede iyi gidecegini umarak bu işe kalkıstım hem iyi gitmese bile ben bunu yapmaya mecburdum daha fazla bunları dusunmek istemedigim icin mp3 calarimi ve kulakligimi cikararak dusuncelerimden kafami yiyip bitiren kurtlardan kurtulmaya çalıştım.Kafami cama yasladim ve sozleri mirildanmaya basladim "geri dönme istemem ki , ben eski ben degilim ki hayat öyle bir oyunki ne rolu var ne sahnesi " gelmek istediğim yere vardigimi seyreklesen ve yıkık dokuk harabelerin varligindan anladim.Taksiciye aniden "dururmusunuz " dedim.Adam saskinca bana bakti "dediginiz yer burasi degil hanımefendi" dedi.Adama aldirmayarak ucreti odedim ve eski anıların beynime hücum etmesine izin vererek yürümeye başladım.
Selim gitme
Selim
Selim lütfen
Bırakma beniGözümde biriken yaslar inci gibi yuzume dokulmeye basladi suan aglamayacaktim suan olmaz diye tekrar ederek yaşları elimin tersiyle sildim ve varmak istedigim yere cabuk varmak için adimlarimi hizlandirmaya başladım biran once oraya vararak kendimi içinden cikamayacagim bi aciya surukleyecektim belki ama artik bunun zamani gelmişti kendimle yuzlesmenin ve intikamimin zamani gelmişti.