1.bölüm

74 11 9
                                    


TANEM'DEN
Sabah gözlerimi zor açtım , bu kadar erken kalkmayı hiç sevmiyorum ama spor yapmalıyım.Hemen kalktım ilk önce banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım hemen çıktım üstüme spor kıyafetlerimi giydim odamı topladım milayın odasına gittim.Baktım daha uyuyor biraz gıcıklık yapsam sorun olmaz herhalde kapıya kadar gittim ve koşarak üstüne atladım birden korktu beni görmediği için bağırmaya başladı.
Milay: Depereeeeeeeeem tanem kalk deprem oluyooor.
Tanem: Benim kuşum benim.
Milay: Lan hayvan insan böylemi uyandırılır kalk üstümden.
Tanem : Tamam hadi hemen gel kahvaltı hazırdır Ayşe Sultan yine döktürmüştür kesin.
Milay : Eee hadi çık ne bekliyorsun bende giyinip gelirim.
Tanem'den devam
Aşağı indiğimde mis gibi kokular geliyordu kesin Ayşe teyze döktürmüştür. Hemen aşağı indim ve mutfa girdim.
Ayşe teyze: günaydın kuzum.
Tanem : Günaydın Ayşe teyzem hemen yanağından öptüm.
Milay: Hani bana öpücük
Milayın yanına gittik Ayşe teyze ile bi yanağından ben diğer yanağından Ayşe teyze öptü.
Ayşe teyze : Hadi kuzularım oturunda kahvaltınızı edin
Milay ve Tanem : tamam Ayşe sulatan.
Hemen masaya oturduk ve kahvaltımızı yaptık .
Tanem: Milay, Ayşe sultan ben çıkıyorum .
Milay : Tamam canım kendine dikkat et.
Tanem :Tamam canım.
Hemen spor ayakkabılarımı giydim ve dişarı çıktım spor solonuna koşarak gitsem iyi olur hemen koşmaya basladım.
Milay'dan
Tanem evden çıkınca bende hemen üstümü değiştirip dışarı çıktım. Oğuzla buluşacaktım. Tanem bilmiyordu eğer oğuzla buluşmaya gittiğimi bilseydi bana çok kızardı çünkü Oğuzun abisi Urazla en son çok kötü kavga etmişlerdi. hemen cafeye girdim oğuz ordaydı hemen yanına gittim bana sıkıca sarıldı bende ona.
Tanem'den
Kosmaya basladım taki birine çarpana kadar yere düştüm üstüm başım toz oldu kim bu sakar şey ya
Tanem : Önüne baksana be salak
Uraz: Yavaş be kızım .
Tanem : Sen .
Hemen kafamı kaldırdım karsımda Uraz vardı. Şaşkın bir şekilde ona baktım. Urazda bana öyle bakıyordu.

Yazarını

BENİ BIRAKMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin