3.bölüm

50 6 4
                                    


Tanem'den devam
Cafede gördüğüm kişiyle şok oldum.Milay ve Oğuz cafede sarmaş dolaşlar vaaaay Milay hanıma bak bana söylemiyor görür o şimdi. Hemen cafe ye girdim.
Tanem : Oooo aşk kuşları naber.
Milay: Ta Tanem senin burda ne işin var.
Tanem: Safım benim ya kızım burası bizim eve yakın ben her spordan sonra buraya geliyorum ya.
Oğuz: Eee o zaman bizim sevgili olduğumuzu biliyorsun.
Tanem: En başından beri.
Milay: Bizi kızmadın mı? Tanem: Ne kızıcam ya ben en başından beri sevgili olmanızı isitiyorum.
Oğuz: Artık gizli buluşmak yok yani.
Milay: Yok aşkım artık. istediğimiz gibi gezeriz.
Tanem: Iyyyy çok tatlısınız ya her neyse oğuz akşama bize yemeğe gel.
Oğuz: Tamam gelirim.
Tanem : Hadi aşk kuşları siz rahat rahat konuşun ben gidiyorum.
Tanem'den devam
Onları cafede bırakıp eve gittim. Elimi yüzümü yıkayıp mutfa geçtim hemen yemekleri yapmaya başladım en güzel yemekleri yaptım yemekler bitince de tatlı yapmaya başladım Uraz'ın en sevdiği tatlıyı yapıyordum.Tatlı yapımı bittince hemen masayı hazırladım masa hazır olunca üstümü değiştirmeye gittim. Hemen şortumla göbeğimi açıkta bırakan kazağımı giydim. Saçlarımı açık bıraktım saate baktığımda 8 oldugunu gordum aşağı indim kapı çaldi hemen açtım karşımda Oğuz ve Milay vardı onlar içeri girdi tam kapıyı kapatıyordum ki içeri Uraz girdi.
Tanem: Senin ne işin var burda .
Uraz: Eee yemeğe davet etmişsin bizde geldik.
Oğuz : Eee hadi yemek yiyelim acıktım ben.
Uraz: Sen ne zaman tok oldun ki.
Milay: Hadi ya bende açım
Tanem: Hadi oturun masaya.
YAZARDAN DEVAM
Herkez masaya oturmuştur ve yemekleri yemeye başlarlar.
Oğuz: Ellerine sağlık yenge çok güzel olmuş.
Tanem: Yenge derken
Oğuz: Pardon ya alışkanlık olmuş.
Tanem: Bidaha olmasın.
Tanem'den devam
Yemekleri yedik ve sıra tatlılara geçti tatlıları getirdim herkez tatlıları yemeğe başladı bende yerime oturdum o sırada kapı çaldı bende kapıyı açmaya gittim.Gelen kuzenim Murat tı şok olmuş bir şekilde ona baktım içerden uraz seslendi.
Uraz: Tanem tatlın çok güzel olmuş biraz daha alıyorum.
Murat: içeride kim var??

Yazarlar: Zeynep ve Dilara
Multi uraz tanem oguz milay

BENİ BIRAKMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin