Tanem
Tam iki hafta geçmişti.Ben iş aramaya devam ediyorum.Ben hala Urazın neden kovduğunu bulmaya çalışıyordum.
Milay:Ben gidiyorum Tanem Oğuzla buluşucam.
Tanem:Tamam çabuk gel.
Milay:Tamam Ayşe Sultan ben çıkıyorum.
Ayşe Sultan:Tamam.
Milayın gitmesiyle Ayşe Sultanda arkasından çıktı.Biraz daha bekledim sonra duşa girip çıkmak için hazırlancaktım ki kapı çal.
Tanem: Kim o
Ses gelmiyordu bende merakla kapıyı açtım.Tanımadığım insanlar vardı korkuyla geriye bir adım attım.
Tanem:Kimsiniz siz?Haydutlar:Biz Muratın parasını ödemediği adamlarız.
Tanem:Benimle ne alakası var gidin ona adam gibi halledin işinizi.
Dedikten sonra kafama sert bir darbe aldım iki saniye kana bakınca bir anda yere düştüm.Gözlerimi açtım içerisi duman doluydu.Öksürmeye başlamıştım kafam feci şekilde ağrıyordu.Hemen telefonu bulmaya çalışım telefonu yukarıda unuttuğumu farkettim ama acı çekerek aşağıdaki banyoya gittim.Kafama bakınca hala kan akıyordu.Bir anda gözlerim yeniden kapandı.
Urazdan Devam
İki hafta geçmişti Tanemi kovmaktan tam iki hafta geçmişti.Kovduğum için çok mutsuzdum.Biraz ekledim hemen telefonla onu aradım ama açmadı.Telefonu kapatıp masaya koydum.Bir anda Milay ve Oğuz içeri girdi.
Oğuz:Naber abi.
Milay:Baksana mutsuz.
Uraz:Milay Tanem neden telefonunu açmıyor.
Milay:Bilmiyorum en son evdeydi.
Uraz:Hım tamam telefonu felan bozuk değil deme.
Milay:Yok ya dur ben bir arayım.
Milay telefonla aradı ama telefonu açan olmayınca geri kapattı.
Milay:Bu böyle açmamazlık yapmazdı.
Uraz:Bir eve mi gitsek acaba.
Milay:Olur gidelim.
Oğuz:Hadi daha ne duruyorsunuz.
Hemen hızlı bir şekilde arabaya binip gittik.Evin önüne gelince ev yanıyordu.Ben hemen hızlı adımlarla eve doğru gittim.Milay kapayı açar açmaz yerde kan olduğunu görünce bağırmaya başladım.
Uraz:Tanem nerdesin.
Odaları gezmeye devam ettim.Banyoya doğru gelinece kapıyı açtım ama kapının arkasında birşey olduğunu farkedince kafamı eğerek içeri baktım arkasında bıçak saplı bir şekilde Tanemi gördüm kafasında da kan aktığını görünce Milay ve Oğuza bağırdım.Uraz:Tanemi buldum çabuk gelin.
Kapıyı biraz itledimve içeriye giridim bıçağı sırtından çıkarıp kucağıma aldım.Milay ağlıyordu
Oğuzda onu tutuyordu.Hemen hızlı şekilde Milay önden bindi bende onu kucağına yatırdım.Ben arabayı sürmek için tam binecekken oğuz durdurdu.Oğuz:Sen şimdi araba süremesin geç ben sürerim.
Hastaneye geldik hemen Tanemi kucağıma alıp sedyeye yatırdım ameleyata aldılar ama bir kaç dakika sonra hemşireler içeri koşarak giriyorlardı.
Uraz:Noldu noldu söylesenize.
Doktor:Hemen kanına uygun kan bulun yoksa ölecek.
Ben şokla elimi saçlarımın arasından geçirdim.
Hemen kanına uygun kan aramaya gidecektimki karşımda duran kişiyle şok oldum.Yazarlar Zeynep Dilara ikilisi
Multi:Milay & Oğuz