Bir yağmur nasıl sahip çıkabilir ki aşka ? Bir çift kol için ne kadar sırılsıklam olunabilir ?
Yağmuru çok seveceğim aklıma gelmezdi ta ki Dexteri tanıyana kadar.Bir adam yağmurla ne kadar anımsanabilirse o kadar anımsarım onu.Her yağmur damlası yanımda Dexter yoksa eğer üzerime değilde içime akar,ne kadar aksada dindiremez içimdeki yangını.Ben Emma dünyanın en güzel aşkı ve adamına sahip en şanslı kadın.Dexter ise hayatıma girmiş tek adam.Emmadan ;
Dexter en parlak göze sahip adam,baktığı zamanki parlayan gözünün benzerini bulamadım henüz.Bal sarısı gözleri,açık kahverengi saçları,bi o kadar güzel sakallarıyla baktıkça içinizi ısıtacak bir adam.Eşine rastlanılmayacak kadar güzel kalbe ve yüreğe sahip,hayatına giren sayısız kadına rağmen kalbini tek Emmaya açmış bir adam.Dexteri tanıdıktan sonra başka birilerini tanımaya gerek kalmıyor.Gizemli Dexter her gün bir güzel eşi olmayan yönünü daha öğreniyorum.Kabuğuna saklanmaya bayılır guvensiz birinin tekidir,derdini anlatmaz dert dinlemeye bayılır ama konu bana gelince sessizliğiyle bile konuşacak kadar gevezeligi tutar,en sevdiğimde onun eşsiz bucaksız kelimelerini cümlelerini dinlemektir.Susarken bile konuştuğunu hissettiğim çok oluyor.Bazen gözleri,bazen kalbi,bazen en içinde ki bambaşka yaraları konuşuyor beni duy diye.Duyuyorum,hissediyorum.Sigara tutuşu güzel adam o,dumanını aşkla üfleyen,her dumana içindeki ayrı derdi sığdıran adam.Ve ölene kadar kursam da cümlelerle anlatmaya yetmeyecek bir adam.Emmayı Dexterin hissettiği gibi tarif etmek bu hayatta ki en imkansız şey sanırım.Sadece cümlelerini kopyalamaya çalışabiliriz.Onun gözünden Emma en mükemmel kadın,en deli,elleri güzel kadın.Kalbini tek tanıyan konuşabileceği çare bulamadığı,hiç bir yolla geçiremediği bir kadın.Bir çift kol için yağmurda sırılsıklam beklenecek kadın.
Havalar esmeye başladığı zamanlardı aniden akıttı göz yaşlarını gökyüzü Emma ve Dexterı buldu o göz yaşları bi dahada bırakmadı,o ağladıkça onlarda ağladı vazgeçmeden ıslandı,onlar çisil çisil yağan yağmur damlalarını bir birleriyle birleştirdiler.