Di Kelas B4,
"Hye Dear"Ucap Jun yang sedang menunggu Kei di depan kelas.
"Hye,cikgu tak masuk lagi ke??"tanya Kei.
"Entahlah"jawab Jun
"Kei!!"Jerit Sujeong yang sedang berlari ke arah Kei.
"Weyh...Rindunye kat kau...."kata kei sambil memeluk Sujeong.
"Aku pun.Wahh untunglah dah dapat namja,Handsome lak tu"kata Sujeong sambil memandang Jun.
"Hurmm..."kata Kei.
"Weyh,aku dengar jap lagi ada 2 orang pelajar akan masuk ke kelas kita"kata Sujeong.
"Yeoja or Namja??"tanya Kei.
"Namja"jawab Sujeong.
Tiba-tiba Mr Kim masuk kelas dan ada 2 orang namja juga turut ikut Mr Kim masuk ke kelas.
"Oppa!!!"kata Kei di dalam hati sambil meneliti wajah 2 orang namja yang berada di depan kelas.
"Hari ni kita akan dapat dua orang murid baru.Sila memperkenalkan diri anda"Arah Mr Kim.
"Annyeonghaseyo,Kim Sungkyu Imnida"Kata Sungkyu.
"Annyeonghaseyo,Nam Woohyun Imnida"kata woohyun.
"Korang berdua boleh duduk di belakang Kei dan Sujeong"Arah Mr Kim.
Sungkyu dan woohyun berjalan menuju ke tempat duduk kosong yang berada di belakang Kei dan Sujeong.
"Yah!!oppa dah gila ke?"tanya kei dalam nada perlahan.
"Aniya,oppa hanya nak belajar.Tu pun tal boleh ke??"tanya Sungkyu
"Ok dah berhenti berbual,sila keluarkan buku teks Math muka surat 232"Arah Mr Kim.Selepas tamatnya waktu Math,Mereka semua terpaksa turun ke padang untuk bersukan.
"Oppa ni!!ishh!!"jerit Kei
"Salah ke oppa nak pergi sekolah!!??"Tanya woohyun
"Oppa bukannya abang kandung saya pun!!!!!"jerit kei dan kei terus berlari ke arah Jun.
"Awak,nanti kita rehat kat belakang sekolah tau"kata Kei.
"Nae"jawab jun.Pada waktu rehat,kei Dan Jun berjalan-jalan di sekitar kawasan belakang sekolah.Tiba-tiba Jun memegang tangan kei Dan Cuba untuk kiss Kei.Pada waktu yang sama Sungkyu Dan Woohyun lalu di sekitar kawasan tersebut.
"Awak,lepaskan saya.Saya belum sedia lagi.."Rayu Kei
Jun merapat kan mukanya ke Muka kei.
Tiba-tiba satu tumbukan terkena di muka Jun.
"Oppa.."kata kei sambil berlari ke arah Sungkyu.
"Kalau kau nak kiss yeoja!!kau kena minta kebenaran omma,appa or oppa dia dulu!!"jerit Woohyun yang sedang memegang kolar baju Jun.Selepas beberapa minit barulah woohyun melepaskan Jun.
"Aku akan balas semuanye nanti!!"Jerit Jun.
"Oppa miannhe..."ucap Kei yang masih trauma.
"Dah lah jom kita balik kelas"kata Sungkyu.
Mereka bertiga pulang ke kelas,Sewaktu cikgu sedang mengajar,Kei tak dapat menumpukan dalam mata pelajaran tersebut kerana asyik teringatkan muka Jun yang menakutkan kerana sebelum ni Kei tidak pernah mempunyai boyfriend ape lagi di kiss oleh namja.
Pada waktu balik,Sungkyu terpaksa mendukung Kei balik ke dorm kerana trauma Kei semakin teruk.
BERSAMBUNG~