INFINITE SISTER(CHAPTER 8)

205 7 0
                                    

Malam itu,Semua member INFINITE dan CEO Lee menjaga kei di hospital.

Pada keesokkan harinya,Hoya tersedar Dari tidur Dan mendapati Kei dah hilang.Hoya sangka mungkin Kei pergi ke tandas atau bersiar-siar tetapi selepas 1 jam kei masih belum balik lagi.Hoya mengejut semua yang berada di dalam bilik tersebut supaya mencari kei di sekitar kawasan Hospital.

Di sebuah gudang lama,
"Hye dear,lama tak jumpa"kata jun kepada kei yang baru sedar dari tidur
"Jun..lepaskan.."kata kei dalam keadaan tak bermaya.
"Kau nak aku lepaskan kau macam tu.Kau tahu tak dah lama aku suka kat kau"kata Jun sambil memegang pipi kei.
"Jebal..."rayu kei
"Macam mana aku nak lepaskan yeoja yang secantik kau"kata jun lagi.Kali ni jun kiss pipi kei.mata kei mula berkaca Dan ketakutan.Kei mula teringat semua mimpi-mimpi buruk tentang Jun.Kei boleh membayangkan apa yang akan dilakukan oleh Jun.
"Hiks... Hiks... Jun..jebal"rayu kei sambil menangis.Kini badan kei mula menggigil,matanya dipejamkan hanya tangisan Dan air Mata yang keluar.Jun pula masih merenung wajah kei.
"Dah lah sayang,janganlah menangis.."pujuk Jun sambil tangannya sibuk mengelap air mata yang mengalir di pipi kei.
"Hiks.. Hiks..hiks.."hanya bunyi tangisan yang dikeluarkan oleh kei.
Jun pula mendekatkan muka nya kepada kei.Kei membuka mata perlahan-lahan Dan mendapati mata Jun Dan mata kei bertentangan.
Selepas beberapa saat Jun merenung mata Kei,Kei terus pengsan.Jun berasa takut Dan terus melarikan diri.

"Hyung,tak jumpalah!!"kata L yang sangat risau tentang adiknya.
"Kan kat sebelah hospital ni ada gudang lamakan.Jom cari kat sana"Arah CEO Lee.
L Dan CEO Lee pergi ke gudang lama Dan mendapati Kei pengsan dalam keadaan badannya terikat di sebuah kerusi.
L berlari ke arah Kei Dan membuka keadaan kei.
"Kita nak buat apa sekarang??"Tanya L dalam keadaan cemas.
"Angkatlah dia"Arah CEO Lee.
"Hyung tolonglah sekali!!"Arah L.
"Ala..Hyung tak kuatlah..Hyung kan dah tua"kata CEO Lee.
L mendukung Kei pergi ke bilik kei Dan meletakkan kei di atas katil.

Di bilik Kei,
"Huh...ni semua salah kita"kata sungjong
"Dia Dah hilang ingatan"terang woohyun
Mereka semua menjaga kei untuk beberapa minggu kerana Kei masih tidak sedar.
Selang beberapa hari,kei tersedar sewaktu hoya sedang tidur disisinya.
"Awak sape??"tanya kei sambil mengejut hoya.
"Kei..ni oppalah"jawab hoya yang baru bangun Dari tidur
"Oppa.."kata kei sambil Cuba mengingat hoya.
"Jom kita balik"kata hoya
Hoya mengemas barang-barang kei Dan bawa Kei pergi ke bangunan woollim.
"Macam pernah pergi kat sini"kata kei dalam hati.
"Jom masuk"kata hoya sambil menarik kei masuk ke dalam sebuah bilik.
"Kei"kata member INFINITE serentak sambil berlari menyambut kei.
"Ingat oppa lagi tak??"tanya sungkyu.
Tiba-tiba kei teringat sewaktu kei berlari ke arah sungkyu di tepi jalan.
"Oppa.."kata kei sambil memeluk sungkyu.
Malam itu, INFINITE menceritakan segalanya sewaktu Kei berjumpa dengan Infinite sehinggalah Kei berumur 19 tahun.Pada keesokkan harinya,CEO Lee datang dengan membawa satu berita gembira.Berita gembira tersebut ialah Kei akan bekerja di Woollim sebagai trainee dan dia akan debut pada akhir tahun 2014.
TAMAT~

INFINITE SISTERTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang