"Kei,terkena trauma yang teruk disebabkan dia melalui perkara yang dia tidak pernah alami.Bila trauma di sampai ke tahap maksimum,Dia akan pengsan dan kemungkinan hilang ingatan"kata doktor.
"Hah"kata sungkyu yang agak terkejut.
"Macam mana nak kembalikan ingatan dia semula??"tanya woohyun.
"Imbas kenangan manis bersama orang yang tersayang tapi jangan ungkit tentang perkara yang menyebabkan dia trauma"kata doktor panjang lebar.
"Wae??"tanya sungkyu.
"Itu akan menyebabkan dia kembali trauma.Kei akan ditahan wad sehingga trauma dia hilang"kata Doktor.
"Nae"jawab sungkyu
Woohyun Dan sungkyu keluar Dari bilik pemeriksaan Dan pergi ke bilik kei.
Di bilik kei,
"Oppa takkan kei nak duduk kat sini..."rayu kei
"Hurmmm nak buat macam mana.Sape suruh saeng terima lamaran Jun"kata sungkyu.
"Tolonglah jangan mengungkit"adu kei.
"Klah oppa balik dulu.Nanti pukul 2petang oppa datang balik"kata woohyun
"Duduk jer dalam bilik ni diam-diam"kata sungkyu.
"Nae"jawab kei.
Sungkyu dan woohyun pun pulang ke rumah.kei pula berbaring di atas katil yang di sediakan sambil menutup mata lama kelamaan kei pun tertidur.
P/S:setiap kali kei tertidur,dia akan bermimpi tentang jun.Apabila kei bangun nafas nya akan tercungap-cungap dan badan nya berpeluh.
Tepat pukul 5petang,Semua oppa-oppa kei datang untuk melihat.Pada waktu yang sama kei sedang tidur,demam nya semakin teruk badannya berpeluh walaupun aircond dipasang.Semua oppa-oppanya risau melihat keadaan kei.L Dan sungjong duduk disisi kei sambil mengelap leher Dan muka kei dengan kain basah,Sungkyu pula sedang sibuk mencari doktor yang merawat kei.
Selepaa beberapa minit,sungkyu kembali ke bilik kei tanpa membawa seorang doktor bersamanya.
"Ya,semua doktor sedang sibuk,Eottokhe??"Tanya sungkyu yang sedang risau tentang adiknya.
Mereka semua hanya mampu melihat kei yang sedang bermain di dalam mimpinya.
10 minit kemudian,Kei terjaga Dari tidur Dan terus memeluk L yang berada disisinya.
"Oppa..."rayu kei.
L hanya mampu terdiam Dan membalas pelukan kei.
BERSAMBUNG~