CHAPTER 1

1.4K 25 0
                                    


"Akhirnya impian aku tercapai jua!!!"Jerit Eunji sambil berlari-lari di dalam dewan milik Universiti Dongguk.
"Eunji-Ah!!Kelas dah bermula!!"Jerit Wonho
"Nae!!"balas Eunji lalu berlari ke arah Wonho.

Di kelas,
"Hari ini saya akan menyusun kedudukan kamu di dalam kelas,So saya nak semua murid pergi ke belakang kelas"Arah Mr.Lee.
Semua murid bangun dan pergi ke belakang kelas.
"Shin Hye akan duduk di sebelah Kris,Irene dengan Woohyun,Eunji dengan Chanyeol,Sungkyu dengan BabySoul,Myungsoo dengan Miju,Jin dengan Jihyo,Taehyun dengan Halla dam Hoya dengan Tiffany"Arah Mr.Lee.
Semua murid duduk ditempat yang telah disusun oleh Mr.Lee dengan muka yang blur.
"OK,Kelas kita sampai disini sahaja"Kata Mr.Lee lalu keluar Dari kelas.
"Wonho!!"jerit Eunji lalu berjalan menghampiri Wonho.
"Wae??"Tanya Wonho.
"Aku tak nak duduk dengan namja poyo tu!!"terang Eunji sambil membuat muncung itik.
"Eeeei..Dah jangan mengada-ngada.Pergi duduk tempat kau!!"Arah Wonho.
"Ishh..tak guna punya chingu"Rungut Eunji lalu berjalan duduk ke tempatnya.Eunji merenung chanyeol yang sedang sibuk membaca buku.
"Kau nak apa??"Tanya chanyeol secara tiba-tiba.
"Aniya...."Jawab Eunji sambil menundukkan kepalanya.
"Ishh...sombong gila namja ni!!"Rungut Eunji di dalam Hati.Chanyeol pula masih lagi membaca buku.
Selepas 5 minit,Eunji bangun dari tempat duduknya dan keluar dari kelas untuk menghilangkan kebosanannya.
BERSAMBUNG~

KISSING GUYTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang