" akgireul yeonjuhadeusi haejwoyo
simjangi chumchul su itge haejwoyo
ttaeroneun budeureopge ttaeroneun kkeunjeokhan neukkimeul jal seokkeojwoyo~"Eunji berjalan sambil menyanyi di kawasan Block F.Tiba-tiba beberapa senior yeoja mengepung Eunji.
"Annyeonghaseyo!!"Ucap Eunji sambil membongkokkan badannya.
"Nae,Awak ni Junior kan??"Tanya Taeyeon.
"Nae"
"Kenal Park Chanyeol??"Selit Jessica.
"Ishh...kau ni sibuk lah"marah Taeyeon sambil menolak Jessica.
"Kenal tak namja yang bernama Park Chanyeol?"Tanya Taeyeon.
"Yang namja telinga capang tu ke??"Tanya Eunji.
"Ha'aa"Jawab taeyeon.
"Owh..Kenal.wae??"tanya Eunji.
"Nanti tolong bagikan surat ni kat dia tau"terang Taeyeon sambil menyerahkan sepucuk surat kepada Eunji.
"Nae..."Jawab Eunji lalu mengambil surat yang dihulur oleh taeyeon.
"Yeay..akhirnya!!"jerit Taeyeon lalu berlalu pergi.
"Huh??Ni mesti peminat Chanyeol poyo tu kan"kata Eunji sambil merenung surat tersebut.
Eunji berjalan balik semula ke kelas.Di kelas,kelihata masih tiada cikgu yang masuk.Murid-murid yang lain pun masih sibuk berbual.Eunji masuk Dan duduk di tempatnya.
"Namja ni tak bosan ke duk baca buku je??"Tanya Eunji di dalam hati.
"Hurmmm....awak.."tegur Eunji.
"Ermm"balas chanyeol.
"Tadi ada senior yeoja suruh bagi Surat ni kat awak"Terang Eunji sambil menunjukkan Surat tersebut kepada chanyeol.
"Tolong bacakan.."Arah chanyeol sambil tersenyum nakal merenung mata Eunji.
"Ta..tapi...ni kan surat untuk awak"terang Eunji sambil tergagap-gagap.Wajah Chanyeol terus beruba apabila mendengar Eunji berkata begitu.
"Yela.."kata Eunji.Bibir chanyeol terus mengukir senyuman yang tak berapa nak manis.
Eunji membaca satu persatu ayat yang tertulis di atas Surat tersebut.Setelah habis baca Eunji menyerah kan Surat tersebut kepada Chanyeol. Tetapi chanyeol tidak mengambil Surat tersebut,malah dia menyuruh Eunji membuang Surat tersebut.Tepat pukul 11,Semua murid di benarkan keluar Dari kelas.Eunji bangun Dari kerusi untuk pergi ke arah Wonho tapi ditahan oleh chanyeol.
"Awak nak pergi mana?"tanya chanyeol sambil menarik tangan Eunji.
"Saya nak keluar dengan Wonho.Wae?"tanya Eunji.
"Boleh teman saya keluar??"Tanya Chanyeol.
"Pergi mana??"tanya Eunji dengan muka yang kecewa.
"Pergi perpustakaan"jawab Chanyeol.
"Huh...kalau saya tak teman tak awak macam mana??"tanya Eunji.
"Saya takkan lepaskan awak"jawab chanyeol dengan muka yang selamba.
"Ye la.Tapi biar saya pergi cakap dengan Wonho"kata Eunji lalu berlari menghampiri Wonho yang sibuk berbual dengan Shin hye.
"Wonho,hari ni aku tak dapat rehat dengan kau sebab mamat poyo tu"terang Eunji.
"Ermm..tak pelah kau pergi lah rehat dengan mamat poyo tu"balas Wonho.
"Nae"Eunji terus berlari balik ke arah chanyeol.
"Jom pergi"Arah Eunji.
Mereka berdua pun mula berjalan pergi ke perpustakaan yang berada di Block C.
BERSAMBUNG~