Di perpustakaan,
"Yaa..cepatlah pilih buku.Dah 30 minit kat sini.Satu buku pun awak belum jumpa"Rungut Eunji.Chanyeol hanya memberi isyarat senyap.
"Ishh...cepatlah sikit"Rungut Eunji lagi.
"OK.Dah jumpa"kata Chanyeol.
"Buku apa tu??"tanya Eunji sambil cuba melihat kulit buku tersebut.
"Ehh..mana boleh!!"jerit Chanyeol lalu berlari keluar dari perpustakaan.
"Ergghh.."Keluh Eunji lalu berjalan mengikut Chanyeol dari belakang.Mereka berdua balik semula ke kelas.((SKIP))
Pada waktu balik,Eunji berjalan keluar Dari Universiti Dongguk melalui pintu yang paling menyeramkan yang terletak di belakang Universiti tersebut.Selepas Eunji berjaya melalui pintu tersebut,Eunji ternampak seorang namja dari jauh jadi Eunji pun mula rasa seram sejuk.Apabila sudah dekat,Namja tersebut ialah Park chanyeol yang sedang sibuk bermain dengan anak kucing kesayangannya.
"Ya,apa kau buat kat sini??"Tanya chanyeol sambil mendukung anak kucingnya.
"Nak balik,Awak pula?"Tanya Eunji.
"Tengah tunggu seseorang"terang chanyeol sambil mendekatkan dirinya kepada Eunji.
"Ah Choo~!!"Eunji tiba-tiba bersin.
"Ya,tolong jauhkan kucing tu"arah Eunji sambil menutup hidungnya.Chanyeol tidak menjauhkan dirnya daripada Eunji tetapi dia semakin rapat dengan Eunji.
"Ah choo~!!"Bersin Eunji lagi.Chanyeol hanya tersenyum melihat gelagat Eunji.
"Ah choo~yah!!pergilah!"Jerit Eunji.Muka Eunji mula membengkak.
"Haa...tengok muka aku Dah bengkak!!"Jerit Eunji.
"Ye la"Kata Chanyeol lalu melepaskan kucingnya pergi jauh dari Eunji.
"Jom pergi hospital??"cadang Chanyeol.
"Tak pelah.Esok eloklah.Annyeong!!"terang Eunji lalu berjalan pulang ke rumahnya.
"Emmm...kalau aku dapat dia ni..."kata Chanyeol sambil melihat eunji berjalan sehinggalah bayang eunji hilang dari permandangan.
"Meow...meow"tiba-tiba kucing Chanyeol mengiau-ngiau sambil berjalan mengelilingi Chanyeol.
"Arasso,Tahulah Eunji tu cantikkan"kata Chanyeol kepada kucingnya.
"Hey Park Chanyeol!!Cepatlah tolong omma angkat barang ni!!"Jerit Puan Park dari jauh.
"Nae"balas chanyeol lalu berlari mendapatkan ommanya.P/S:Puan Park ialah salah seorang guru yang bekerja di Universiti Dongguk.
BERSAMBUNG~