Pengenalan

407 13 3
                                    

Main characters
♥ Ashley→ ◆ Budak perempuan yg bersikap sombong tetapi dia seorang yg pemalu dan juga cantik.Dia amat mementingkan maruah dirinya.

♥ Leon →◆ Lelaki yg berwajah hensem.Diminati ramai Perempuan tetapi bukan diminati Ashley.

♥ Ada Wong →◆ Wanita yg anggun berkarisma .Mencintai seorang lelaki yg bernama Leon.Tetapi!mereka tidak dijodohkan kerana ....???

Kisah tentang Perempuan Sombong Jatuh Cinta pada seseorang lelaki yg tidak diduga.

♂Ashley berumur 21 tahun.Nama panggilan yg selalu dipanggil oleh rakan-rakannya ialah "Ley".Ashley sangat cantik orangnya yg bercita-cita tinggi.Dia newbie dalam pekerjaan sebagai nurse.Ashley bercita-cita ingin membuka sebuah Klinik di tempat tinggalnya,New Zealand.Nak tau lebih lagi kan baca la lagi di part seterusnya.

♂Leon berumur 22 tahun iaitu 1 tahun lebih tua dari Ashley.Leon merupakan seorang bekas polis yg dihantar ke Rusia untuk memusnah Kejahatan Umbrella(rekaan ja).Dia mempunyai badan yg berotot sasa apa tu zaman skrg kata badan "sado" means besar bodo?hahaha whatever.Leon amat disukai oleh seseorang gadis ini iaitu bernama "Ada wong"well biasalah hot kan!

Nak tau kan apa terjadi kepada mereka bertiga ni ... So jika kisah ni menarik perhatian anda vote me now guys ! ☺
Tunggu Chapter yg Nad akan update nnty guys✌

Cinta Itu ButaWhere stories live. Discover now