Siapa Dia?

101 5 0
                                    

SIAPALAH dia tu? Kenapa tak nak jumpa aku? Waktu kahwin nanti baru aku tahu siapa dia sebenarnya.Buat masa sekarang ini,aku cuma tahu yang dia ialah kawan baik aku.Tapi kawan baik lelaki aku ada dua orang je,Zafi dan Farhan.Tapi,bukan ke dia orang berdua tu dah bertunang.Takkanlah kut,mungkin ibu dengan ayah sengaja je bagi klu bakal suami aku kawan baik aku.Lelaki yang ada menunjukkan rasa cinta kepada aku cuma Azril.Tapi aku tak cintakan dia! Aarghh,lantaklah siapa dia,asalkan dia kacak,baik dan setia dengan aku seorang.

SIAPA eh bakal isteri aku tu? Tak mungkinlah Faziana dia seorang je kut kawan baik aku ada.Tapi ok juga kalau dia,aku memang cintakan dia tapi,nampaknya dia macam tak cintakan aku je.Tak apalah Zafi,nanti kau tahu juga siapa dia.

HARI ini tiba masanya aku berjumpa dengan bakal suami aku.Hari ini aku akan menjadi seorang isteri kepada si misteri.Siapakah dia,akan terjawab hari ini setelah aku dan dia berkahwin.

HATI aku berasa gembira kerana kini Faziana sudah sah menjadi isteriku,rupanya selama ini aku tidak bertepuk sebelah tangan kerana dia menyatakan yang dia juga mencintai aku.Kini segala persoalan telah terjawab "Abang,Faz bersyukur sangat yang abang jadi suami Faz,rupanya selama ini kita berdua memiliki perasaan yang sama" dia tersenyum.Satu ciuman aku bagi kepadanya di ubun-ubun lalu aku memeluknya kuat "Akulah yang memilikimu selamanya"

A HEART FOR YOU 1Where stories live. Discover now