End of flashback_______
Dmm baekhyun semakin melarat baekhyun merasa dahinya sgt panas.taeyeon ternampak akan kelakuan baekhyun yg sgt pelik lalu taeyeon bertanya"baekhyun awk okey"tanya taeyeon."hmmm saya okey cuma pening pening sedikit"jwp baekhyun."awk nk balik x saya boleh tolong beritahu cikgu klau awk nk"tanya taeyeon lagi."is okey"jwp baekhyun dgn nada suara yg sgt lemah.ketika projek sains bermula taeyeon ternampak baekhyun mengurut urut dahinya taeyeon kesian melihat baekhyun lalu taeyeon menyuruh baekhyun berehat"baekhyun awk berehatlah dulu biar saya yg buat"kata taeyeon."x pe ke ni saya kesiankan awk kerana awk yg kena buat semua kerja"tanya baekhyun."is okey mudah je ni"jwp taeyeon."baiklah"lalu baekhyun pun meletakkan kepalanya di atas meja dan tido. Taeyeon memandang jearah baekhyun yg kesejukkan itu lalu dia mengambil jeketnya dan memakaikan kpd tubuh baekhyun.taeyeon merasa dahi baekhyun dia sgt terkejut kerana dahi baekhyun bagaikan cerek yg baru mendidih,lalu dia pergi ke tandas lalu membasahkan tuala untuk diletakkan di dahi baekhyun.lantas taeyeon pergi ke kls semula dan meletakkan tuala yg baru dia membasahkan ke atas dahi baekhyun.Kringgggg
Lonceng waktu rehat berbunyi taeyeon mengemas brg brgnya untuk pergi ke kantin tetapi dia tidak sanggup meninggalkan baekhyun keseorangan.taeyeon berfikir seketika dia mengambil keputusan untuk membawa baekhyun ke bilik kesihatan.lantas taeyeon mengejutkan baekhyun dan menghantarnya kebilik kesihatan.Ketika di bilik kesihatan..
Taeyeon membaringkan baekhyun dgn perlahan lahan lalu taeyeon menyelimutkan baekhyun. kringggggg itu menandakan waktu rehat dah tamat."baekhyun saya terpaksa pergi kerana waktu rehat sudah tamat"kata taeyeon kpd baekhyun.ketika taeyeon ingin keluar tiba tiba tangannya di tarik oleh baekhyun"thanks jaga saya"kata baekhyun sambil tersenyum."welcome"jwp taeyeon sambil membalas senyuman baekhyun. Lalu Baekhyun melepaskan tangan taeyeon sblum kluar taeyeon sempat berkata"nnti saya melawat awk lagi btw saya bawak sehun ye,saya pergi dulu"kata taeyeon,lalu meninggalkan baekhyun.Selepas itu.......
Tiba tiba "Annyeonghaseyo mr baekhyun are you ok"tanya seorang laki yg berada di belakang"mcm knl je suara tu mcm suara sehun"kata baekhyun di dlm hatinya lalu dia memusingkan kepalanya dan badannya kelihatan seorang lelaki yg sdg minum bubble tea"oi sehun kau ni x habis habis dgn bubble tea" kata baekhyun."suka hati akulah bubble teakn gf aku" kata sehun.aku ok je apa kau buat kat sini" tanya baekhyun kpd sehun."aku kt sini melawat kaulah"jwp sehun."oh tapi sapa yg beritahu aku kat sini" tanya baekhyun lagi."unnie aku bagi tahu"jwp sehun."oh tapi mn unnie kau"tanya baekhyun lagi."kau ni kata sakit tapi byk tanya,unnie aku kat tandas knp nk teman"jwp sehun dgn marah."alah relekslah brother"kata baekhyun lalu mengusap kepala sehun."apa mengusap usap kepala org ni nnti aku pun kena dmm"kata sehun."arasolah dah dah x yah nk merajuk lagi dah. Ketika mereka berdua sdg sibuk tiba tiba taeyeon dtg "korang bualkn apa tu" tanya taeyeon."x de pape"jwp baekhyun dan sehun secara serentak."baekhyun awk dah ok"tanya taeyeon."hmmm bolehlah"jwp baekhyun.tiba tiba taeyeon merasa dahi baekhyun"masih pns lagi ni"jwp taeyeon."oh yeke"tanya baekhyun."ye"jwp taeyeon.lalu dia membaringkan baekhyun dan nengeluarkan tuala teddy bear kegemarannya lalu dia membasahkan tuala tersebut dan diletakkan di dahi baekhyun yg pns.sehun hanya menerhatiknnya sambil minum bubble tea."sehun tolong unnie boleh"tanya taeyeon kpd sehun."tolong apa"tanya sehun kpd kakaknya."ambilkn beg baekhyun,beg kakak dan beg kamu lpstu pergi tanyakn cikgu kesihatan ada x ubat dmm tau thanks adikku"kata taeyeon."ok ada pape lagi x"tanya sehun kpd kakaknya."oh satu lagi belikan kakak air minerel 2botol tau ik tu je"kata taeyeon lagi."ok unnie bye saya gi beli ops lupa nk duit hihihi"kata sehun."nah dah cpt pergi"kata taeyeon."araso unnie"kata sehun.lalu sehun pergi meninggalkan taeyeon dan baekhyun berduaan."Aik baekhyun ingatkan tido tadi rupanya blum"kata taeyeon."x de moodlah"jwp baekhyun. Tidak lama kenudian sehun membawa semua brg yg unnienya suruh bawa."thanks adik kesayanganku"lalu dia mengambil air mineral dan jugak ubat di tangan sehun lalu duberikan kpd baekhyun."nah baekhyun ubat mknlah"kata taeyeon."araso taeyeon lalu baekhyun memakan ubat dan minum air"ah pahitnya"jerit baekhyun."taeyeon dan sehun hanya mengelakkan baekhyun.jom balik taeyeon mengajak baekhyun"sehun tolong baekhyun tu"kata taeyeon."araso unnie.
YOU ARE READING
(Complete)One Day I Can Be Your Hero(fanfic)
FanfictionWATAK UTAMA Baekhyun-budak yang minat kat Taeyeon dalam diam Taeyeon-budak popular yang digilai ramai pelajar lelaki WATAK SAMPINGAN Sehun Seohyun Yoona V Seolhyun SIPNOPSIS Sejak Baekhyun mula bersekolah di sekolah barunya.. Hidupnya berubah apabi...