♧SK~5♧

71 15 1
                                    

Multi Eliz

Eve girdiğimde bir sürü kadın ve ağlayan yüzlerle karşılaştım. Sanırım annem için toplanmışlardı. Kalabalığın içine girmek istemiyordum. Çünkü onları görünce anılarım ve yüzleşmem gereken geçmişim geliyordu aklıma. Kalabalığın arasından odama çekilecektim ki teyzemle karşılaştım. Teyzem de benimle odama geldi. Bana özür diler gözlerle bakıyordu. İçerideki topluluğun canımı sıktığını düşünüyordu.

'' Kızım istersen benimle salona gel ama kendini kötü hissediyorsan odanda durabilirsin. ''

Teyzeme güven verici bir gülümseme takındım. Ve yatağımda oturdum. Teyzem odadan çıkınca kulaklığımı takıp ağlayan sesleri duymamak için müzik açtım. O saçma öpüşme aklımdan gitmiyordu. O anı düşünürken aklıma Cenk geldi. Ona her şeyi anlatmalıydım. Neden ağladığımı ve neden yalnız olduğumu. Artık geçmişimle yüzleşmeliydim. Hemen telefonumdan numarasını buldum. Birkaç saniye arayıp aramamak arasında kaldım ve en sonunda arama tuşuna basmıştım. Telefonda ona '' beni alabilir misin '' diye sordum. Oda olumlu bir cevap verdi. Hemen üzerimi değiştirdim. Kalp atışlarımı kontrol edemiyordum. En sevdiğim parfümden iki, üç kere sıktıktan sonra Cenk mesaj attı. Ve bana işinin çıktığını, özür dilediğini söyledi. Mesajı okumamla yere çömelmem bir olmuştu. Resmen hayal kırıklığına uğramıştım. Neden durduk yere vazgeçti ki. Kafamda oluşan sorulara bir türlü cevap bulamamıştım. Yüzümde ıslaklık hissedince ağladığımı anladım. Cidden kalbim ağrıyordu. Bu salak çocuğa o kadar çok tutulmuştum ki. Artık ağlamayı bırakmıştım ve yüzümden akan maskarayı silmek için odadan çıktım. Beni fark eden birkaç kadın, annem için ağladığımı sanıyordu ve benim omzumdan tutup bana teselli vermeye çalışıyorlardı. Kadınlar gidince bende tuvalete girdim ve yüzümü yıkadım. Tuvaletten çıkmadan önce aynaya baktığımda hayal kırıklarımın parçalarını gözlerimde görebiliyordum. Hemen odama gittim ve kafamı yastığa koydum. Çok yorulmuş olsam gerek uyuyakalmıştım yine.


ARKADAŞLAR BİLİYORUM 5. BÖLÜM ÇOK KISA OLDU AMA 6. BÖLÜM DAHA UZUN OLACAK. SİZLERDEN YORUM VE OYLARINIZI BEKLİYORUM *-*










Siyahla KarışıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin