Έφτασα στο σπίτι και είδα την μάνα μου να με περιμένει στην πόρτα σαν τον χαρο δεν είχα μπει στο σπίτι και μου λέει "τι έγινε στην πλατεία πως τα πέρασες?" "εμμ όλα ήταν τέλεια αλλά είδαμε κάτι μαναρια μιλάμε δώρο Θεού" της είπα "χαχα βλέπω τα περάσατε καλά αλλά μην ξεχάσεις αύριο πρέπει να πάμε μαζί με την κυρία Κατερίνα στο ΕΠΑΛ για να γραφτείτε εσύ και η Μαρια μην ξεχνάς σε 1 μήνα αρχίζουν τα σχολεία" μου είπε και πήγε στην κουζίνα. Όπως καταλάβατε η μάνα μου είναι λίγο υπερβολική και της αρέσει να τα κάνει τα πάντα πριν την ώρα τους.
Αφού έπαιξα λίγο με τον μικρό μου αδελφό άλλαξα τα ρούχα μου και έβαλα σορτς της Nike και μια μπλούζα Vans η οποία έλεγε " in Love with a skateboarder" εε ποιος ξέρει μπορεί αυτό να βγει αλήθεια. Τέλος πάντων ξαπλωσα στο κρεβάτι και άνοιξα το κινητό -23 undread messages- από την γκρετα και την Μαρία βαριέμαι τώρα θα τα διαβάσω μετά, μπήκα Facebook και μπήκα στην αναζήτηση και έγραψα " Γιώργο" χμμμ Γιώργος, Γιώργος, Γιώργος άχαχα τον βρήκα Γιώργος Δημητρίου (ένα τυχαίο επώνυμο είναι) μπήκα προφίλ πω πω πω ήταν Θεός μάλιστα μάλιστα δηλαδή ο Γιωργάκης είναι το ωραίο το αγόρι με το την άσπρη μπλούζα που μου άρεσε αχχχ Γιωργάκη είσαι Θεός, του έστειλα αιτιμα φιλίας έκλεισα το τηλέφωνο και πήγα για ύπνο. Αύριο έπρεπε να πάω στο λυκείο για εγγραφή μαζί με την Μαρία οπότε έπρεπε να είμαι φρέσκια φρέσκια.
YOU ARE READING
A Dare Or A True Love?
Teen FictionΈνα συνηθισμένο καλοκαίρι σαν τα άλλα ή όχι? Παιχνίδι θαρους ή αληθινή αγάπη?