Λυκείο !

103 8 0
                                    

Πρωί πρωί με ξύπνησε η μάνα μου κοίταξα την ώρα και έλεγε 7:03 πωωω ρε μάνα βαριέμαι τόσο πολύ να πάω στο λύκειο για εγγραφή, αλλά τέλος πάντων σηκώθηκα μπήκα στην ντουζιέρα επλυνα το κεφάλι μου με το αγαπημένο μου σαμπουάν με άρωμα ροδακινο βγήκα από την ντουζιέρα και στεγνώσα  το σώμα μου, επλυνα τα δόντια μου  και πήγα στο δωμάτιο να ντυθώ. Χμμμμ τι να βάλω? *τα outfit πάνω* έβαλα τα ρούχα μου έβαλα λίγο make up, κωλονια έφτιαξα τα μαλλιά μου και πήγα στο σαλόνι "Τζένη τι θα φας πρωινό?" με ρώτησε η μάνα μου "δεν πειναω μαμά έτσι και αλλιώς μετά θα πάμε για καφέ μαζί με την Μαρία, την Γκρετα και τον Μανώλη"  της είπα ευγενικά "καλά καλά αλλά θα σου φτιάξω χυμό πορτοκαλί"  μαμάδες τους λες όχι και πάλι του κεφαλιού  τους....  Τέλος πάντων φύγαμε από το σπίτι περάσαμε από το σπίτι της Μαρίας για να πάρουμε αυτήν και την μάνα της. "Τζένη we are matching" χαχα και όντος we were matching 
"γειά σας κυρία Κατερίνα" είπα στην μάνα της "γειά σου Τζένη σου έχω πει να με φωνάζεις Κατερίνα με ξέρεις τόσα χρόνια" μου είπε μπήκαμε στο αμάξι και αρχίσαμε..... 
Φτάσαμε στο λύκειο φαίνεται ωραίο αλλά θα δείξει. Μπήκαμε μέσα και ο διευθυντής μας περίμενε μαζί με άλλες τρεις μαμάδες προφανώς ήταν μαμάδες και αυτές και μας λέει "καλημέρα σας κυρίες, πως είστε?" ρώτησε της μαμάδες μας αααρε γκομενιαρη χαχα αστεία όλες του απάντησαν "καλά εσείς"  ή με ένα "μια χαρά" "τι θα λέγατε εσείς παιδιά να πάτε στο προαύλιο όσο η μεγάλη συζητάμε "είπε γιατί ρε.......  Σου φενομαστε για 5 χρονών? Τέλος πάντων πήγαμε στο προαύλιο μαζί με την Μαρία για να δούμε και το σχολείο, βγάλαμε στο προαύλιο και είδαμε τρία αγόρια να κάθονται με γυρισμένες της πλάτες προς εμάς. Περάσαμε από πίσω τους και αρχίσαμε να εξερευνουμε το σχολείο όταν ξαφνικά ακούσαμε μια φωνή γυρίσαμε πίσω και είδαμε τα αγόρια από την πλατεία "εμμ γειά σας, σας έπεσε το πορτοφόλι" είπε το αγόρι με τα μαύρα μαλλιά.
Αχχ ήταν εκεί και ο Γιώργος τον κοίταζα και τον κοίταζα νομίζω έχω γίνει ρεζίλι " εμμ με λένε Γιώργο και αυτοί είναι η φίλοι μου Ανδρέας και άγγελος"  είπε ο Γιώργος "χάρηκα που σας γνώρισα είμαι η Τζένη και αυτή είναι η Μαρία" κοίταξα την  Μαρία και είχε το βλέπα που έχουν όλοι όταν βλέπουν το crush τους "εε θα έρθετε σε αυτό το λύκειο?"  ρώτησε ο άγγελος "ναι  εσείς? " τον ρώτησα,  ο άγγελος φαίνεται καλό παιδί αλλά λίγο χαζοχαρουμενο... "yay και  εμείς  θα είμαστε στο Α¹ εσείς?" μας ρωτήσε ο άγγελος "δεν ξέρουμε ακόμα" είπε η Μαρία "αχχα οπότε μπορεί να είστε μαζί μας εεε?"  μας ρώτησε ο Γιώργος.  ΑΧΧΧ είναι τόσο γλυκας Θεέ μου.

Θα γράψω την συνέχεια αύριο και πείτε μου αν σας άρεσε!. Thanks

A Dare Or A True Love?Where stories live. Discover now