ΜΑΡΙΑΣ POV:
Έτρωγα πρωϊνό μαζί με του άλλους όταν άκουσα τον Κώστα να ρωταει τι έγινε χτες το βράδυ...
FlashbackΑνεβήκαμε στην κρεββατοκάμαρά του κωστα
Και τότε ήταν η μεγάλη έκπληξη…
Λες και συνεννοημένος κατέβασε το παντελόνι του και εμφανίστηκεν ενας τεράστιοιος καυλωμένος πούτσος… δεν είχα ξαναδεί τόσο μεγάλο.
- Είσαι έτοιμη για ενα άγριο γαμήσι μου φώναξε ο αντρεας
Και χωρίς να μπρολαβω να απαντήσω νου επαλε τον εαυτό του μέσα στο στομα μου- Ρούφα το αγπαη μου φώναξε και το έσπρωχνε μέσα με δύναμη… ένιωθα ότι θα σχιστεί το στόμα μου… εκείνος όμως απτόητος συνέχισε να το σπρώχνει μέσα… το ένιωθα να χώνεται στο στόμα μου και να με πιέζει ως το λαρύγγι…απλα ελευθερώθηκε το στόμα μου… τώρα ή σειρα μου είπε ο Αντρέας και με ξάπλωσε στο κρεβάτι καθώς με φιλούσε και του είπα "Είμαι παρθένα"(ομγ δεν το πιστεύω οτι είναι παρθένα 😂😂😂)
Μου άνοιξε τα πόδια διάπλατα και μου δάγκωσε κατευθείαν την κλειτορίδα… πόνεσα αλλά μου άρεσε ταυτόχρονα… βόγκηξα δυνατά και ένιωσα το μουνί μου να μουσκεύει ακόμη περισσότερο…
Στήσου στα τέσσερα με διέταξε ο Αντρέας … υπάκουσα και γονάτισα σηκώνοντας ελαφρά τα κωλομέρια μου προς το μέρος του...
-Και τώρα ετοιμάσου να ξεπαρθενευτείς… θα το θυμάσαι για πάντα μου είπε ο Αντρέας και ένιωσα δάχτυλα να μπαίνουν στο μουν...μου και να μουσκεύουν...
-Είσαι τόσο σφιχτή αλλά σε λίγο να δεις πως θα γίνεις μου είπε
Σιγά σιγά ικέτεψα…
Και ξαφνικά δεν ξέρω πως ενοιωσα τον αντρεα μέσα μου
Το κάρφωσε μέσα… Τσίριξα από πόνο… Μηηηηηηηηηη σε ικετεύω…………
Του φώναζα αλλά εκείνος δεν με άκουγε….. το έσπρωχνε πιο βαθειά…..και μου είπε "πάρε μια βαθειά ανάσα και θα σου αρέσει σε λίγο… θα ανοίξεις παρθενάκι μου μου "φώναξε ο Αντρέας
Μετα απο λίγο και ή δυο τελειώσαμε μαζί
Ο Αντρέας έφυγε απο πανω μου ξάπλωσε δίπλα μου και μου είπε "κοιμισου τώρα μωρακι μου "και τοτε αποκοιμήθηκαΘα καώ στην κόλασηηηηηηηηη με αυτά που γράφω θεε μου 😂😂😂😂
BINABASA MO ANG
A Dare Or A True Love?
Teen FictionΈνα συνηθισμένο καλοκαίρι σαν τα άλλα ή όχι? Παιχνίδι θαρους ή αληθινή αγάπη?