part 6

24 5 0
                                    

"Selamat datang ke BLACK FOREST"."cik ni siapa ye??".yuri menyapa perempuan itu."oohhh...lupa pula,saya aikawa itsuki.awak boleh panggil saya unnie suki."kena...".belum sempat yuri menghabiskan ayat dia .suki berkata."mari lah masuk".tanpa berlengah lagi mereka bertiga terus memasuki rumah agam milik suki yang cantik itu.

DI DALAM RUMAH SUKI.

Mereka berdua terus melabuhkan punggung di atas sofa.suki terus mencerita kn kisah nya."saya seorng ahli sihir.kamu berdua tidak perlu risau kerana saya ini adelah ahli sihir yang baik.hmmm...saya rasa tu jelah yng perlu saya cakap tentang diri saya"."tapi....".chanyeol ingin berkata tetapi kata kata nya telh di potong oleh suki."ohhhhh...lupa pula.sekolah yang korng lihat tdi,adelh kisah silam saya.kamu berdua tahu kan pasal sekolah tu"."emmm..memang....".yuri pula berkata tapi telah dipotong oleh suki."sekolah tu dulu ade lh sekolah untuk ahli sihir,white wolf dan vampire.kamu tahu kan sekolah itu telah runtuh"."ye mamang kami tahu yang sekolah tu runtuh.tapi cikgu kata pihak polis tidak menjumpai seorang mayat pun"."kami semua yng berda di sekolah tu semua nya selamat.sebab itu tiada sebarang mayat pun dijumpai".suki menjawab dengan selamba.

"Saya nak pergi ke tandas.tandas berada di mana".yuri bertanya kepada suki."awak naik atas lepas tu awak teruss lepas tu awak nampak satu bilik.pintu dia berwarna putih.lepas tu awak masuk lh tandas tu.bilik tu ade lh bilik saya".suki menerang kan dengan panjang lebar."tapi kenapa tandas tu berada di atas.selalu nya tandas dekat bawah"."oooohhhh...tandas kat bawah ade.tapi jauh sangat,lagi pun awak mungkin akan tersesat kat bawah.tandas yng kat atas tu lh yng pling dekat.rumah ni sangat luas".tanpa berlengah lagi yuri terus menuju kearah tangga.suki pula terus menyambung cêrita kepada chanyeol.

Yuri memasuki bilik suki.yuri memulas tombol pintu itu."wah...cantik nya bilik dia.tak sangka ahli sihir ni rajin".tanpa berlengah dia terus menuju ke tandas.

******************************
"Huh..baru lega".yuri terus menuju kearah pintu bilik itu untk keluar.yuri terpandang satu gambar di atas kabinet di dlm bilik itu."eh,itu bukan gambar aku ke?".yuri mengomel sendirian."ye lah ni memang gambar aku.tapi kenapa ade gambar unnie suki pula".yuri menggaru kepalanya yng tidak gatal itu.

"Awak buat ape tu?".

BERSAMBUNG..

jangan lupa vote banyak banyak...

Sekolah Tinggi SakuraWhere stories live. Discover now