part 4

31 4 0
                                    

DI RUMAH YURI

Mereka berempat iaitu jessica,seohyun,tiffany dan sunny sibuk menyiapkn sarapan

"Jessica,awak kejut kn yuri"."dia belum bangun lagi ke?".jessica menjawab soalan tiffany itu sambil mengeluh"."cepat!!."."ye lh,ye lh".

"Asyik aku je nk kejut kn dia".jessica berkata dengn diri nya sambil berjalan menaiki anak tangga.

"Tok...tok...tok".jessica mengetuk pintu bilik yuri".

"Hoi,yuri kau bangun lah cepat!!".tiada sebarang nyautan.jessica memulas tombol pintu bilik yuri."eh...mana pula yuri ni,tak kan nyorok kot"."yuri kau kat mana?".tida sebarang nyautan.

Jessica terus turun ke bawah.

"Korang yuri tak de dlm bilik dia!"."kau ni kan jessica nk bohong agak agak lh".sunny menjawab."aku tak tipu lah.tak percaya,pergi lh korang tengok".

Mereka bertiga terus menaiki anak tangga.
SELEPAS ITU.

"Betul lh jessica dia tak ade dlm bilik tu".kebetulan pula jessica ternampak sehelai kertas di atas meja."ade kertas lh".tanpa berlengah lagi dia terus mengambil kertas itu.

NOTA :Saya keluar sekejap

"Hmmm,dia keluar rupa nya".jessica berkata kepada mereka.

DI TAMAN.

"Ha!!tu pun dia".chanyeol yang sedang melihat talifon bimbitnye terperanjat.yuri segera memegang tangan chanyeol dn menarik tangan chayeol."jom"."nk pergi mna?"."nk msuk dlm hutan tu lh.nk ikut perempuan tu"."awak gi..".belum sempat chanyeol menghabis kn ayat nya yuri telah memotong."dh ,tak payah nk banyak tanya".

DI DLM HUTAN

"Penat lah".chanyeol mengeluh."awak ni mcam perempuan"."cepat!!"."ye lh".

Tiba-tiba tali kasut chanyeol terbuka.chanyeol segera mengikat tali kasutnye yng tercabut.yuri pula terus meninggal kn chanyeol di situ.

"Aaaaaaaaa...".

BERSAMBUNG

Sorry lh dh lama tk update.

Selamat membaca!!.

Sekolah Tinggi SakuraWhere stories live. Discover now