STUPİD

85 19 0
                                    

"Tamam alex bir saate orada olurum." deyip telefonu kapattım. Hemen yataktan kalkıp duşa girdim. Duştan sonra pembe bir t-shirt ve yırtık kot bir şort giyip saçlarımı at kuyruğu yaptım. Makyaj yapmayı sevmediğim için sadece rimel ve çilekli parlatıcımı sürüp aşağı indim. Aşağı indiğimde annemler kahvaltı ediyorlardı. "Herkese günaydın" diyerek odaya girdim. "Sanada günaydın" dedi annem ve babam bir ağızdan max ise bana bakmadı bile.
Bende hemen masaya oturup birşeyler atıştırıp dışarı çıktım. Mini cooperıma binip alexin evine doğru yola koyuldum. 10 dakika sonra vardım. Zili çaldıktan yaklaşık 2 dakika sonra açtı alex kapıyı. "Hiç gelmeseydin alışmıştım ben buraya"
"İstersen burada kalmaya devam edebilirsin ama okula yetişmeliyiz" "vaktimiz yok yoksa bende burda durmayı senin yanında olmaya tercih ederdim ama hadi gidelim okula geç kalacağız gidelim" dediğimde alex bana kötü kötü bakarak arabaya bindi ve yola koyulduk. Yarım saat sonra okula vardık. Arabadan havalı bir şekilde indik. Karşıdan Shawn ve Jess geliyordu. Shawn gelir gelmez bana sarıldı. O benim en iyi arkadaşım bu sabah beni alacaktı ama bir işi çıktı ve ben de diğer en iyi arkadaşım olan Alexle geldim okula. "Hey naber?"
"İyiyim Shawn sen?" "Bomba gibiyim okula yeni çıtırlar gelmiş. Aa şurdaki çok seksi tanrıım" "Şapşal kapa çeneni" deyip kahkaha attım oda güldü. Tabi o arada karşıda bir grup çocuk gördüm bunları okulda daha önce görmemiştim. Biri uzun boylu kaslı ve vücuduna yakışmayacak şekilde şirin kıvırcık saçlara sahipti. Bir tanesi çakma sarışın olduğu belli kırmızı yüzlü mavi gözlü şirin bir çocuktu. Diğeri kahverengi saçlı ve acayip seksi biriydi. Bir diğeri mavi gözlü hafif uzun kahverengi saçlı ve o kıvırcıkla sevgiliymiş gibi duran çocuktu ve son olarak en çok dikkatimi çeken ve bana gözlerini kırpmadan bakan kötü çocuk imajlı kömür gibi kara saçlara ve ela, insanı içine hapseden gözlere sahipti. Tanrım! "Hey bunlar kim biliyor musun?" Shawn futbol takımı kaptanıydı ve bu sayede çok sosyaldi yani herkesi tanıyordu. "Ha evet biliyorum yeni geldiler. Üzgünüm mia ama çok tehlikeli olduklarını duydum onlara yaklaşmasan iyi edersin. Özellikle esmer çocuğa adı ZAYN MALİK'di galiba."dedi shawn bende "öylesine sormuştum zaten yaklaşma gibi bir niyetim yoktu."deyip okula doğru yürümeye başladık. Zayn denilen çocuk bana o kadar derin bakıyordu ki bir an içimi görüp görmediğinden şüphelendim. Önünden geçerken beni göstererek yanındaki kahverengi saçlı acayip seksi çocuğa birşeyler söyledi. Takmadım. Okula girdiğimizde alex ben shawn ve jess birlikte dolapların bulunduğu yere gittik. Kitaplarımı dolaptan alırken "dersim biyoloji lanet olsun" dedim. "Benim kimya öğk" dedi alex jess de ona katıldı. Benle shawn'ın dersi de aynı olduğu için birlikte biyoloji sınıfına gittik. En arka sıraya geçmeyi düşünürken birden dolu olduğunu anladım. Ve diğer tarafa geçmek için hamle yaptığımda "ne oldu buraya mı oturacaktın?" dedi zayn. "Hayır" "o zaman neden bu tarafa doğru geldin yoksa benim çekimime mi kapıldın?" deyip arkadaşlarıyla birlikte kahkaha attılar shawn da dayanamayıp"sen kimsin ki senin çekimine kapılsın ben dururken" diyince ortalık karıştı zayn birden shawn'a saldırdı. Herkes başlarına toplandığı için geride kaldım. Lanet olsun! Önümdekileri nazik olmayacak şekilde itip öne ulaştım sonunda. Ayırmak için zayn'i ittim ama bir etki etmedi. Bende ona vurmaya başladım." Bırak onu seni lanet olası pislik! Öldüreceksin onu!" Biraz daha vurduktan sonra sonunda bana döndü ama çok korkutucu görünüyordu. Korkup birkaç adım geriye doğru emekledim. "Hala benden yakışıklı mı sevgilin?" deyip gitti. Lanet olası ne saçmalıyor! Hemen shawn'ın yanına gittim. "Hey hey! İyi misin?" "Ah! Evet harikayım!" Deyip gülümsemeye çalıştı ama dudağı patladığı için inledi. "Hastaneye gitmeliyiz" dedim ve sınıdtan birkaç kişinin yardımıyla shawn'ı arabaya taşıyıp hastaneye doğru yola çıktım. O APTALa gününü göstereceğime dair yemin ederim. Kimse benim en değerli arkadaşıma bu şekilde davranamaz hemde bir hiç yüzünden. Onu bunu yaptığına pişman edeceğim.

###############
Selam bu benim wattpad'deki ikinci kitabım diğeri pek tutmamıştı ama umarım bunu beğersiniz çünkü kafamda değişik planlar var. Yazım yanlışları olabilri kusura bakmayın. Zamanla düzeleceğimi umuyorum. dhnzbdksmxbxmx Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! Okuduğunuz için teşekkür ederim Xx

What Do You Mean? || MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin