MERHABA ARKADAŞLAR İLK BÖLÜMDEN BU YANA ÇOK ZAMAN GEÇTİ AMA SADECE AKLIMA BİRŞEY GELMESİNİ BEKLİYORDUM UMARIM BEĞENİRSİNİZ :)
Bölüm şarkısı; Justin Bieber & halsey- The feeling
Dün shawn'ı hastaneye götürdükten sonra shawn'ı eve bırakıp kendi evime geçtim. Annemler uyuduğu için direkt odama geçtim ve bugün ki olanları düşündüm. O zayn denilen aptala gününü göstermek için elimden geleni yapacağım. Uyuyana kadar düşündüğüm tek şey ona ne yapacağımdı.
*************
Bu sabah gözüme giren güneş ışıklarıyla uyandım demek isterdim ama Londa'da hava her zaman yağmurlu olduğu için aptal alarmın sesiyle uyandım her zaman ki gibi. Yataktan kalkıp kıyafetlerimi alıp duşa girdim. 15 dakika sonra çıkıp kıyafetlerimi giydim. Sade giyinmiştim. Düz beyaz bir t-shirt ve dar siyah pantolonumu giydim. Makyaj yapmayı pek sevmediğim için sadece rimel ve parlatıcı sürüp çantamı alıp aşağı indim. Kahvaltı edecek vaktim vardı ama istemediğim için anneme selam verip dışarı çıktım. Bugün yürüyerek gitmek istiyorum bu yüzden kulaklığımı ve telefonumu çantamdan çıkarıp yola koyudum. Acaba shawn şu an nasıldır? O piç onun o güzel yüzünü mahvetti. Lanet olsun ondan nefret ediyorum!! Shawn'ı aramalıyım sanırım. Cebimden telefonu çıkarıp ezberimde olan numarayı tuşlayıp açılması bekledim.
"Hey shawn"dedim enerjik bir biçimde. "Hey naber?" Dedi shawn "İyiyim sen nasılsın?" "İyiyim beni mrrak etmene gerek yok bebeğim" "Ama ediyorum. Dün olanlar için de suçlu hissediyorum" "Saçmalama senin bir suçun yok mia" "Neyse bu konuyu sonra konuşuruz okula geliyor musun?" "Sanırım bugün dinleneceğim" "Yanına gelmemi ister misin?" "Hayır gerek yok bebeğim idare edebilirim" "Peki o zaman çıkışta yanına uğrarım sonra görüşürüz seni seviyorum" "Tamam görüşürüz bende seni seviyorum bebeğim" deyip kapattı. Bende okula geldiğim için telefonu çantama atıp bahçeden içeri adımımı attım. Ama sanki herkes bana bakıyordu. Rahatsız olmuş bir biçimde alex'in yanına gittim. "Hey alex!" "Hey günaydın mia" "Neden herkes bana bakıyormuş gibi hissediyorum alex" "Çünkü herkes sana bakıyor" "Ama neden?" "Dünki olay yüzünden olmalı o kötü çocuğun senden hoşlandığıyla ilgili bir dedikodu çıkmış sahiden senden hoşlanıyor olabilir mi?" "Bilmiyorum al ama dün neden öyle yaptığını anlamadım" "Bence dedikodular doğru" deyip beni okula doğru çekmeye başladı. Sonra yine onu gördüm bir köşede arkadaşlarıyla duvara yaslanmış yasak olmasına rağmen tüm mükemmelliğiyle sigara içiyordu. Çok çekici olabilir ama o benim en yakın arkadaşımı dövdü! Ondan nefret ediyorum. Ben düşüncelerimle boğuşurken o aptal ' ın buraya doğru geldiğini gördüm. "Sanırım buraya doğru geliyor" diye mırıldandı alex "Sanırım" dedim bende. Tam karşımda durdu ve "Sanırım biraz konuşmalıyız" "Neden?" "Sana nazikçe konuşmalıyız diyorum ve neden mi diyorsun! Kolunu sıkıp götürmemi mi istersin yoksa kendin gelmeyi mi? "Seninle konuşmak zorunda değilim ben." "Ben istiyorsam zorundasın!" Deyip kolumu çekip arka bahçeye doğru sürüklemeye başladı. "Hey dur ne yapıyorsun?!" "KAPA ÇENENİ!" Diye kükreyince susmak zorunda kaldım. Beni karşı duvara fırlatıp üstüme doğru gelmeye başladı. "Bana bak mia" hey adımı nerden biliyor bu aptal? Daha fazla düşünemeden devam etti. "Senden dün olanlar için özür diyemek için buraya çağırdım. Bunu neden yaptığım hakkında bir fikrim yok. Aklım çok karışık daha önce kimseden özür dilediğimi hatırlamıyorum ama dün seni ağlarken görünce bir an pişman oldum. Ama tekrar aynı hareketi yaparsa o piç hiç acımadan öldürürüm onu anladın mı?!" Diye uzunca konuşunca şaşırdım ve "Bak özür dilemen çok hoş bir davranış ama arkadaşım hakkında böyle konuşamazsın." Dedim "O öyle söylemeseydi de döverdim biliyor musun öyle söylemesi benim için sadece bir bahaneydi." "Neden o sana ne yaptı ki?" "Sana yakın olması onu öldürmem için yeterli bir sebep" diyince şaşırdım. Bunu beklemiyordum. "Benim gitmem gerek" diyerek koşmaya başladım aklımı karıştırmıştı lanet olası! Onu orada bırakıp sınıfa doğru giderken aklımda sadece bana söyledikleri vardı.
"SANA YAKIN OLMASI ONU ÖLDÜRMEM İÇİN YETERLİ BİR SEBEP"
Acaba neden öyle dedi? Yoksa söylenenler doğru mu? Eğer doğruysa kafa karışıklığımı siktir edip ondan intikamımı alacağım. Evet ona aşık olduğumu falan sandıysanız üzgünüm öyle birşey Asla olamaz. Hem ben zaten shawn'a aşığım hemde küçüklüğümden bu yana. Evet doğru ona aşığım ona bakarken bile kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyor. Ama o beni arkadaşı olarak görüyor ve sürekli kızlardan bahsediyor. Böyle olmamalıydı beni sevseydi böyle olmazdı. Herşey daha farklı olabilirdi! Ama şimdilik ona olan duygularımı rafa kaldırmalıyım. Plan' ı uygularken zorlanmak istemem shawn yüzünden. Ders başlamıştı direkt sırama geçip hocayı dinliyormuş gibi yapmaya başladım. Acaba şuan shawn ne yapıyor diye düşünmeden edemedim. Zaten çıkışta yanına gidiceğim için daha fazla düşünmeyip kulaklığı takıp düşüncelerimi bir süreliğine susturdum.*************
Çıkışta shawn'ın evine gitmek için alexle gitmek zorunda kaldım çünkü sabah arabamı evde bıraktım. Shawn'ın evinin önüne gelince alex durdu. "Gelmemi ister misin?" Dedi. "Yok hayır onunla yalnız konuşmalıyım" "Peki sen bilirsin o zaman yarın okulda görüşürüz mia" deyip gaza bastı. Onu kırmıştım ama şuan shawn'la yalnız olmam lazım sonra özür dileyebilirim al'den. Kapının önüne geldiğimde heyecandan ölüyordum. Tanrım! Zili çaldım ve beklemeye başladım 10 saniye sonra shawn kapıyı açtı vr bana sarıldı. "Hey nasılsın shawnie" "İyi değildim aslında ama sen geldin ve daha iyi hissediyorum" deyince utanıp kızardım. "Ah shawnie ben her zaman yanındayım" dedim ve içeri geçtik. "Öncelikle artık kendini suçlamana gerek yok cidden senin suçun değildi bebeğim."dedi shawn ve bende "Hayır eğer o tarafa doğru gitmeseydim benle konuşmayacaktı ve sende dayak yemeyecektin" "Ah şöyle söylemesene kendimi kötü hissediyorum. Resmen beni öldürecekti ve ben hiçbir şey yapamadım. Lanet olsun o piçten nefret ediyorum!" "Bende ondan nefret ediyorum shawnie" dediğimde sırıttı. "Hey ne var?"dedim. "Sadece bana shawnie demen çok hoşuma gidiyor."dedi. Utanmıştım ama çaktırmamaya çalışıyordum. "Bende her zaman söylerim o zaman koca bebek"deyip sarıldım ona. Tanrım onun kokusuna aşığım. Teninin doğal kokusu, biri diğerine göre daha tembel olan ama mükemmel olan gözleri,şekilli burnu,dolgun ve her zaman öpmek istediğim dudakları, kirpikleri herşeyiyle mükemmeldi o ona aşığım ben. Beni arkadaşı olarak görmesi ne kadar canımı yaksa da onunla olduğum için çok mutluyum ben. Eğer beni tanımıyor olsaydı çok daha kötü olurdu. Ben düşüncelerimle boğuşurken shawn'ın sesini duydum. "Aç mısın?" "Ah evet en son sabah 7'de birşeyler yemiştim."deyip gülünce shawn da bana katıldı ve pizza sipariş edeceğini söyledi ve telefonunu almaya gitti. Bende o arada evi inceliyordum. Aslında her zaman gelirdim ama ne kadar her zaman gelsem de sanki ilk defa geliyormuşum gibi oluyorum.
Shawn geldi ve "Pizza sipariş ettim." "Tamam" "Ee bugün okulda neler yaptın bensiz?" dedi. "İnan çok sıkıcıydı sen olmayınca" dedim. "Ha bir de zayn bugün benle konuştu dedim biraz bekleyip tepkisini ölçtüm. Sinirlenmiş gibiydi. "Ne dedi sana?" Dedi. "Sadece özür diledi benden" "Ne zayn senden özür mü diledi?" "Evet bende çok şaşırdım" "O bad boy havalarında takılırken bu imajına pek uymamış ha" deyip göz kırptı. Güldük "Haklısın ve cidden pişman gibi duruyordu ama bana senin bana yakın olman bile seni öldürmesi için bir sebep dedi." "Ne yani senden hoşlanıyor mu?" Sinirlenmişti. Her zaman böyleydi beni korumak için elinden geleni yapardı tıpkı bir abi gibi. "İnan ki bilmiyorum shawnie" dedim ve kapı çaldı. Shawn birşey demeden kapıyı açmaya gitti. Geldiğinde pizzaları sehpaya bıraktı ve kolaları getimeye gitti. Bense hala bugün olanları düşünüyordum. Benden sahiden hoşlanıyor olabilir miydi cidden? Aklım çok karışık ayrıca aklımdaki planı uygulamam gerekiyor. Ne yapacağımı bilemiyorum. Shawn geldi ve sessizce yemeğimizi yemeye başladık.************
"Eve gitmem gerekiyor shawnie" "Biraz daha kalsan olmaz mı" deyip yavru köpek bakışı yapmaya başladı şuan onu öpmek istiyorum! "Üzgünüm ama annemi biliyorsun daha fazla geç kalırsam ceza alabilirim ve bir daha bir ay boyunca görüşemeyiz" deyince "Tamam o zaman senş bırakayım"dedi. Çantamı alıp shawn'ı beklemeye başladım. "Hadi gidelim" birşey demeden arabasına geçtim. Radyoyu açtım ve Justin'in eşsiz sesiyle eve doğru gitmeye başladık.
ARKADAŞLAR LÜTFEN OKUDUKTAN SONRA GÖRÜŞLERİNİZİ BANA BİLDİRİN NASIL BULDUĞUNUZU MERAK EDİYORUM.
YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR KUSURA BAKMAYIN.
OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM :) ♡♡