YOU ARE MY SUNSHINE

24 6 7
                                    

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba arkadaşlar! Öncelikle bu kadar uzun bir ara vermemin bir sebebi var. Kitabımı kimse okumuyorken devam etmemin bir anlamı yoktu. Sonradan birkaç okuyanımın olduğunu öğrenince ne kadar mutlu olduğumu tahmin edemezsiniz. Bu kitaplar benim çocuklarım ve onları seven,beğenen birileri olunca oldukça gurur duyuyorum. Kitaba devam edeceğim. Kitabı okuyorsanız lütfen oy vermeyi ve görüşlerinizi bildirmeyi unutmayın!
Love u guys! Xx

**********

Bölüm şarkısı; Demi Lovato-Lionheart

Multiye ölürüm *_*

Yaklaşık 1 saattir duştaydım.
Alex'le bize gelir gelmez ben hemen duşa girdim.
Bugün çok yıpranmıştım.
Aklım hala çok karışık.
Doğru yapıp yapmadığımdan emin olamıyorum.
Sadece Zayn'den uzak dursam ne olurdu ki!
Shawn'a ona aşık olduğumu söylesem ne kaybederdim ki?
Tabi ki Shawn'ı bir daha göremezdim. Çünkü o beni sadece arkadaşı olarak görüyor.
Aklımı daha da meşgul etmeden duştan çıktım.
Banyoya koyduğum o güzel siyah kısa elbiseyi giydim.
Banyodan çıkınca Alex hemen

"Senin ekstra birşey yapmana gerek yok ki. Tanrım böyle bile mükemmelsin!"dedi hayran hayran.

"Teşekkür ederim ama beni şüphelendiriyorsun. Lezbiyen misin sen Alex?"dedim gülerek.

"Hayır hayatım biseksüel'im ama merak etme sen tipim değilsin"dedi burun kıvırarak.

"Az önce öyle demiyordun ama"dedim. Onu sinir etmek hoşuma gidiyordu.

O da "Herneyse, şimdi makyajını ve saçını yapalım güzelim"dedi.

"Olur sevgilim"dedim bende fransız aksanıyla artık ne kadar yapabildiysem.
Gülerek beni sandalyeye oturttu.

************

Tanrım boynum kopacak kesin!
Yarım saattir kafam geriye doğru Alex'in makyajımı yapmasını bekliyorum.
Sonunda makyaj bitince saçlarıma geçti.
Alex saçlarıma doğal dalgalar yaparken bu akşam neler olabileceğini düşünüyordum. Sonunda saçlarım da bittiğinde aynadan kendime baktım ve tanrım gerçekten çok çekici görünüyordum. Shawn neden beni sevmiyor ki? Benden iyisini nereden bulacak merak ediyorum doğrusu.
Sanırım fazla egoluyum ha? Aslında fazla egoist değilim ama bugün kendimi cidden çok beğendim ve biraz ego kasmanın kimseye zararı olmaz değil mi?
Daha fazla kendime bakarsam Alex'in beni akıl hastanesine kapatacağını bildiğim için hemen ona döndüm ve

"Hey sence nasıl olmuşum?"dedim etrafımda bir tur dönerek.

"Gerçekten harika görünüyorsun Mia"dedi.

"Teşekkürler Alex hepsi senin sayende."dedim ona sarılarak.

O da bana sarılarak "Hey tamam hadi bu kadar sarılma yeter Zayn birazdan burada olur. Ayakkabın hazır mı?"dedi. Tanrım onu unutmuştum. Bende hiç topuklu ayakkabı yoktu ki. Ne giyeceğim şimdi?
Lanet olsun!

Lanet olsun!

Lanet olsun!

Alex bu endişeli ve bir orangutan tarafından tecavüze uğramış penguen gibi olan yüz ifademden ayakkabımın olmadığını anlamıştı.

"Ah senin gibi spor ayakkabı delisi birinden nasıl topuklu ayakkabısının olmasını beklerim ki?"dedi.

"Ne yapacağım ben Alex?"dedim. Endişeyle.

"Endişelenme Mia, ben her ihtimale karşılık arabamda bir ayakkabı taşırım. Bilirsin ben her zaman topuklu giyerim."deyip saçlarını savurdu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

What Do You Mean? || MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin