Sanane

17 1 0
                                    

Boby'nin üzerime atlaması ile açtım gözlerimi. Sabah hep bu şekilde uyandırırdı beni.
"Oğlum dışarı çıkalım mı?" Dedim.

Hazırlandım Boby'nin tasmasınıda taktım ve yürüyüşe çıktık boby ile. Sahilde yürümeyi Bobyle çok severiz.

Eğildim ve Boby'nin tasmasını çıkarttım. Kızlerın bir kaçı ondan korkup uzaklaştı. Köpeklerden neden korkarlarki. Onlar dosttur.

İlerde Bobyle oynayan birini gördüm ve yanlarına yavaş yavaş ilerlemeye başladım.

"Sen ne kadar güzel bi köpeksin." Dedi adam.

"Gel oğlum gidiyoruz." Diye seslendim ve Boby yanıma geldi. O sırada adam bana döndü. Allahım ne kadarda yakışıklı. Burada yaşamadığına eminim. Yaşasaydı daha önce görürdüm.

"Meraba, sizin köpeğiniz mi?" Diye sordu. Sevecen bi şekilde.
"Evet benim." Dedim soğukça ve uzaklaşmaya başladım.
"İsmi ne peki?"
"Sanane." Dedim umursamazca.
"Hımm garip bi isimmiş."
Gözlerimi devirdim.

Eve geldiğimde saat daha ondu. Bugün iki de dersim vardı. Boby'nin karnını doyurdum. Sonra kendimde kahvartı yaptım. Bulaşıkları toparladım. Evi temizledim. Saat 1 e yaklaştığın da hazırlandım. Bobyi de Nermin hanımla bıraktım evde.

Nermin hanım benim yardımcım. Çok iyi birisidir. Bobyi bulduktan bir ay sonra almıştım yanıma. Kocasından şiddet görmüş, çocukları yanında istememiş. Bende onu bulduğumda eli yüzü kan içinde sokakta yatarken bulmuştum. Eve getirdim, her yerini temizledim ve o günden bu yana hep yanımda.

Okula geldiğimde dersin başlanasına yirmi dakika vardı. Kantine gittim. Bi hahve aldım ve masalardan birine oturum kahvemi yudumladım.

Akşam bara gitcektim. Hangi şarkıyı çalsam diye düşündüm ama aklıma bir şey gelmedi.
Akşamları barda şarkı söyleyerek para kazanıyorum. İyi bi para alıyorum. Müşterilerin verdiği bahşişlerde var. Bu sayede Nermin hanımada maaş gibi birşey veriyorum. Her ne kadar istemesede. Hep 'Sen beni kurtardın bide para mı veriyosun' desede.

Karşıma birisi oturdu ve okuldaki tüm gözler bize döndü.

Okulda kimseyle konuşmayan. Çoğu zaman kavga çıkartan bi kızdim.

"Meraba." Dedi tatlı bi sesle.

"Masadan kalk ve git." Dedim umursamazca.
Bugün gördüğüm tatlı çocuktu bu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

hiçbirşeye değişmeyeceğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin