~1~

644 23 4
                                    

פרק 1:

-נקודת מבט אשלי-

"You used to call me on my cell phone
Late night when you need my love
Call me on my cell phone
Late night when you need my love
And I know when that hotline bling
That can only mean one thing
I know when that hotline bling
That can only mean one thing"

״תסתום תפה שלך״

אמרתי לשעון המעורר והצלצול לא הפסיק, הסתכלתי מה השעה.. פאק 7:30 ?! קמתי מהמיטה במהירות , אומייגד אני לא יספיק להתארגן ולהגיע בזמן לבית ספר.. וזה היום הראשון בכיתה י'ב!! .
התחלתי להתאפר בזריזות , מסקרה , מייקאפ, פודרה ואני מוכנה .
ידעתי שאני לא יצליח לעשות איילנר עכשיו , זה דורש דיוק וזמן מה שכרגע אין לי..
רצתי להתלבש , מזל שאני הייתי חכמה וארגנתי את התיק שלי אתמול בערב מה שבדרך כלל אני לא עושה ..
התלבשתי (היא התלבשה כמו בתמונה למעלה עם החולצה האדומה והשורט השחור),
לקחתי את האוכל שלי ויצאתי ברגל לביית ספר. אני מחכה לקלואי בכניסה לביית ספר שתבוא כבר ,
בינתיים אני רואה את ג'סטין הסנוב הזה שחושב את עצמו,עם חברות הסקייטרים שלו, טיילר, סטיב, ובראיין.

" היי אשלי " הסתובבתי לראות מי קורא לי , וזו הייתה קלואי. התחבקנו ונתנו נשיקה בלחי.

"היי מה קורה ? את מתרגשת ליום הראשון בבית ספר? חח" שאלתי את קלואי.

"כן בטח.. אני מתה על בית ספר כל החופש הגדול חיכית בקוצר רוח שתתחיל השנה" קלואי ענתה לי עם מבט ציני על פנייה.

"חחח טוב לפחות שנה אחרונה וזה נגמר " קרצתי לה וגיככתי.

נכנסו לבית ספר , אני חייבת להגיד שהבית ספר הזה השתפר ממה שאני לפחות זוכרת הכל צבוע מחדש ונקי ומסודר יותר,
אין אוכל על הרצפה , השירותים נקיים ולא מסריחים מגועל שאנשים עושים .
וגם הסיפריה השתנתה , יש ספרים חדשים שאני לא יכולה לחכות לקרוא, כן כן אני אוהבת לקרוא ספרים..
אני גם מצליחה בבית הספר בלימודים וכל המורים אוהבים אותי, וגם את קלואי כמובן, שתינו סוג של ילדות טובות כאלה שאוהבות לקרוא ואהובות על המורים אבל שזה מגיע למצבים שאנחנו צריכות להיות ביצ'יות אנחנו יכולות לפתוח את הפה שלנו על מי שמפריע לנו בדרך.
בקיצור, עלינו לשכבה וללוח מודעות כדי לראות באיזה כיתה אנחנו לומדות , אני ממש רוצה שאני וקלואי נהיה באותה כיתה כי היא ה-ביאפפ שלי .
אבל כמו תמיד המזל לא בא לקראתי וכשהגענו ללוח מודעות . הסתבר שאני וקלואי מתפצלות.. אני בכיתה י'ב 5 והיא בכיתה י'ב 4..
המשכתי להסתכל בדף שאולי יש לי חברים אבל מה ?! אוו יופי איזה כיף ג'סטין איתי בכיתה..

"אוףף אנחנו לא באותה כיתהה, " קלואי אמרה לי עם מבט עצוב על פנייה

" כןן אוף ואני נתקעתי עם ג'סטין!!" שונאת את המזל שלי.

"לפחות את איתו, זה מה שרצית לא? " קלואי אמרה וצחקה

"מצחיק, את יודעת הציניות שלך שופעת היום חח " אמרתי נפרדת ממנה הולכת לשיעור הראשון שלי שזה חינוך\חברה, עם המחנכת.
יש את השיעור הזה לכל הכיתות עכשיו, אני רק מקווה שהיום הזה יעבור בשלום.

נכנסתי לכיתה , ישבתי באמצע ולבד כי תכננו אני וקלואי לשבת ביחד אבל זה לא יקרה ..

"שלום תלמידים" המורה נכנסה לכיתה ואמרה שמחה ומתרגשת ליום הראשון .

"שלום המורה " כולם ענו לה וישבו .

" אז ברור לכם שהמקומות שאתם יושבים בהם עכשיו הם לא המקומות הקבועים" המורה אמרה וכל הכיתה נאנחה..

פתאום ג'סטין נכנס לכיתה.

"סוף סוף נזכרת להגיע לכיתה , עברו 10 דקות!! " אמרה המורה מסתכלת על השעון שלה.

" אז אני רואה שאת יודעת לספור ?" אמר ג'סטין וכל הכיתה צחקה .

"ג'סטין דרו-ביבר ! , זה היום הראשון לבית הספר. אין לי כוח להתחכמויות שלך " המורה נאנחה והוא גלגל עיניים .

"אתה מוזמן לשבת " המשיכה המורה לדבר

" את יודעת , אם היה לי מקום הייתי כבר יושב" אמר גסטין מתחכם.

"טוב , תשב ליד אשלי בבקשה!"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

הייי חברות, אז זה סיפור חדשדש . 

אנחנו מקוות אתן תאהבו אותו . אנחנו יודעות שהפרק ממש קצת אבל הפרקים הבאים היו יותר ארוכים ! . 

המטרה :אין . אנחנו ננסה לעלות פרקים בקצב סדיר . בינתיים תהנו מהפרק הראשון .

ביוש אוהבות הרבה :*


Drag Me DownWhere stories live. Discover now