פרק 2:
מה ?!?!! למה אני . אבל... יש מליון מקומות . נאנחתי , יופי עכשיו יותר בא לי לא להיות פה ..
"הייי חנונה " גסטין אומר בלי בכלל להסתכל עלי .
אני חייבת להגיד שזו פעם ראשונה שלא נפגעתי, שנה שעברה ג'סטין היה קורא לי בשמות והייתי לוקחת את זה קצת קשה.
אבל החלטתי לסתום , אין לי כוח אליו .
"יופי את לא עונה , אני מבין שאני צודק .. בקיצור הנה הכללים שלי . " הוא המשיך ואני גלגלתי עיניים.
"1. אין לדבר איתי " משהו רוצה לדבר איתך ?! לאאאא חמוד אתה טועה .. עם כל זה שרציתי לענות לו , לא אמרתי כלום, כי השיעור יותר חשוב מהמפגר הזה עכשיו.
"2. לא לעבור את החלק שלך בשולחן"
"תאמין לי,אני מעדיפה להישאר בחלק שלי " אמרתי גאה בעצמי על התשובה .
"אז החנונה החליטה לדבר אליי, שחכת את הכלל הראשון? להזכיר לך? " גסטין עונה עם חיוך שחצן ומנצח על הפנים.. , אני מחליטה לסתום.
שאר השיעור הוא לא דיבר אליי ופשוט הקשבתי למורה שהסבירה לנו מה יהיה השנה, טקסים, מחזות, מגמות וכל הדברים האלה. . והצלצול לא מאחר להגיע וסוף סוף השיעור הזה נגמר. אני מתקדמת לעבר מערכת השעות תודה לאל לי ולקלואי יש שיעור ביחד עכשיו, . יש לי כמה דברים לספר לה . יצאתי מהכיתה לכיתה של קלואי, שזו הכיתה שאנחנו לומדות בה אנגלית עכשיו .
״קלואי״ אני צועקת לה ורואה אותה מדברת עם איזה ילדה . ״אשלי היי, תכירי זאת מדיסון, נפגשנו בשיעור הראשון, היא חדשה כאן ״ היא אומרת עם מצב רוח.
חבל שלי אין מצב רוח .. ״חח היי, אני אשלי״ אמרתי מחייכת למדיסון.
"אני מדיסון" היא אמרה מחבקת אותי. מדיסון הייתה קצת נמוכה, עם שיער מאודד ארוך, הוא חום וגלי ויפה, ויש לה עיניים חומות .
"בואו ניכנס לכיתה עוד מעט מתחיל השיעור,יש לנו שעתיים אנגלית..." אמרתי ונכנסנו שלושתינו לכיתה שבה השיעור מתקיים
קלואי ואני ישבנו ביחד
"שלום תלמידים,בוקר טוב, אני המורה שלכם לאנגלית" המורה אמרה נכנסת לכיתה
"בוקר טוב" הכיתה ענתה .
עברה רבע שעה מהשיעור והמורה הסבירה לנו על עבודות שנצטרך לעשות במשך השנה וכמובן שכל מורה חוזרה על החוקים מיליון פעם..
"את לא מבינה , היום בשיעור הקודם המורה המפגרת שלי הושיבה את ג'סטין לידי ,הוא חרא של בן אדם " לחשתי לקלואי מתעצבנת רק מלחשוב על זה .
"לא כי אני חשבתי שהוא בן אדם מקסים " קלואי אמרה ושנינו התחלנו לצחוק .
"אשלי וקלואי , אתם מדברות ?" שאלה המורה בכעס.
"כן, סליחה " אמרנו ביחד .
"פעם הבאה אתן תצאו מהכיתה " המורה אמרה והמשיכה ללמד .
כל השיעור אני וקלואי דברנו , התכתבנו על הנייר כדי שהמורה לא תעיר לנו, אבל גם הקשבנו לשיעור תוך כדי.
"השיעורים הם לעוד יומיים " אמרה המורה ויצאה מהכיתה עם הצלצול.
אני וקלואי החלטנו לעשות את השיעורים בכיתה כדי שלא נצטרך לעשות בבית אבל מדיסון הסיחה את דעתנו,ככה שרוב ההפסקה דיברנו . אני מדיסון וקלואי התחלנו ללכת לקפיטריה כדי לקחת אוכל בקפטריה , אני לא כ"כ אוהבת את האוכל שם הוא ממש מגעיל . אז ככה שאני לקחתי רק תפוזים בקרטון קטן , ולחמניה עם גבינה . קלואי לקחה אותו הדבר ומדיסון לקחה כריך עם חביתה ובקבוק מים . בנתיים אני אמרתי שאני הולכת לחפש לנו מקום לשבת ובדרך התנגשתי במשהו , ולרוע מזלי.. כמובן שזה היה ג'סטין . במקום לעזור לי הוא צחק וכולם צחקו איתו . הלחמניה הייתה על הריצפה והמיץ היה על החולצה שלי שכל כך האהבתי . "פעם הבאה תסתכלי לאן שאת הולכת עקומה " אמר ג'סטין וצחק עלי , הדמעות שלי התחילו לרדת .
"אתה יודע ג'סטין אני מסתכלת לאן שאני הולכת , מי שעקום פה זה אתה,אז לך להזדיין!" צעקתי עליו . אני שונאת אותו .
"סתמי תפה שלך מפגרת " ג'סטין צעק בזמן שאני , מדיסון וקלואי הלכנו לנקות את החלוצה שלי.
כל האיפור שלי נמרח , אני נראתי כמו מפלצת עם כל המסקרה מרוחה במורד הפנים שלי .
אחרי שסיימנו להתנקות הלכנו לכיתה הבאה..
********
עברו עוד ארבעה שיעורים וסוף סוף הולכים הביתה..
אספתי את הציוד שלי, לקחתי את התיק ויצאתי מהכיתה
YOU ARE READING
Drag Me Down
Romance"תמיד אומרים שבנים מציקים לבנות כי הם אוהבים אותן ." ~~~~~~~~~~~~~~~~~ *מכיל תכנים מיניים. *קללות . קריאה נעימה ♥