Mikor odaértünk és kikértük a kávénkat,odaballagtunk egy asztalhoz. Leültünk,majd mikor belekortyoltunk volna a kávénkba,odajött hozzánk két srác.
-Elnézést leülhetünk?-kérdezte az egyik.
-Persze-feleltük kórusban Nancyvel.
-Amúgy Peter vagyok,ő pedig David.-nyújtottak kezet.
-D..Dorothy.-belenéztem gyönyörű kék szemeibe,majd dadogva nyújtottam kezem.
-Mizujs szépségeim?-kérdezte David perverz mosollyal,majd Peter,hasába boxolt,amitől elmosolyodtam.
-Nincs semmi cukifiú.-felelt Nancy hahotázva.
Hosszas nevetgélés és beszélgetés után haza idnultunk. 17:00-t mutatott a telefonom,Cameron már biztos otthon van. Megadtuk egymásnak twitterneveinket,majd Nancy Daviddel én pedig Peterrel mentem haza. Mikor kinyitottam volna az ajtót,Peter megfogta hátulról a csuklómat és odafordít magához.
-Holnap esetleg meghívhatlak egy vacsorára?-kérdezde csillogó szemeivel.
-Ömm pe..persze.-mondtam dadogva. Holnap úgyis szombat,nincs kedvem otthon poshadni. Miután elköszöntem tőle nyomtam egy puszit az arcára,amitől még szélesesebben mosolygott.
Mikor beléptem a lakásba a szokásos látvány fogadott. A bátyám nézte a TV-t,apa pedig az asztalnál olvasta az újságot.
-Sziasztok!-kiabáltam,széles mosoly kíséretében.
-Szia kicsim!-üdvözölt apa,majd megölelt.
-Szia Dory!-mondta a bátyám,de közbe nem vette le a szemét a Tv-ről.
Felbukdácsoltam a lépcsőn a szobámba. Egyből a telefonomért nyúltam. Látom,hogy 4 meg nem nézett üzentem van Petertől twitteren.
Peter: szia Dory
Peter:akkor holnap áll a vacsi?
Peter:én fizetek
Peter:esetleg vacsi után itt alszol nálunk?
Én:szia Pet
Én:igen
Én:még meggondolomMiután elküldtem az üzenetet nem írt vissza,pedig látta.Tipikus pasik.
Egy kicsit haragudtam rá,de valahogy mégse tudtam. A merengések közepette rájöttem,hogy fürdeni kéne. Elvánszorogtam tágas fürdőszobámig,majf megeresztettem a jó meleg vizet. Beleültem és hagytam,hogy égesse a testem a forró víz,majd szokásomhoz illően belenyomtam a fél tubus habfürdőt és a telómon pötyörésztem. Éppen a YouTube-n néztem az emberek hülyeségeit,mikor hirtelen megcsörrent a telóm. Azt hittem beledobom a kádba,annyira megijedtem. Nancy volt az. Összejöttek Daviddel,aminek nagyon örültem. Hosszas társalgás után úgy döntöttem eleget áztam,így törölközőbe burkolózva kimásztam a szobámba. Felöltöztem pizsámámba,majd lefeküdtem és elnyomott az álom.•••••
Reggel,amikor felkeltem 9:48-at mutatott a telefonom. Nancy írt,hogy elmegyünk-e sétálni vagy beülni kajálni. Természetesen igent mondtam,mert úgysincs semmi dolgom. Kikászálodtam az ágyból,majd a tükrömhöz csoszogtam. Vettem egy mély levegőt,majd a fésűm után nyúltam,hogy kigubancoljam a loboncomat. Miután ezt megtettem összefogtam lófarokba,majd egy feke hosszúujjút vettem fel,amin egy halálfej volt és a koptatott farmeremet. A szokásos sminkemet is megcsináltam,ami szempillaspirál és szemhéjtus volt,de úgy éreztem,hogy egy rózsaszín szájfényt viszek fel ajkaimra. A tükörbe nézve késznek ítéltem magam. Lebukdácsoltam a lépcsőn,majd belebújtam kabátomba és bakancsomba. Nancy épp csöngetett,ezért elköszöntem mindenkitől. Mikor kiléptem az ajtón,fülig érő szájjal üdvözölt,majd megölelt.
-Szia Nanc.-köszöntem neki.
-Sziaaa Doryy.-köszönt ő is a betűket széthúzva.
-Na,akkor elmegyünk kajálni valahova?-kérdeztem.
-Perszee!-felete nagy lelkesedéssel.
YOU ARE READING
My Boring Life
FantasyKezdetek A nevem Dorothy Smith, 17 éves,egy álagos gimnazista vagyok. Van egy bátyám,Cameron Smith. Anyáék elváltak,most apukánkkal élünk,Amerikában. A gimi nem rossz,vannak barátaim és jól kijövök mindenkivel. Igazából középszerű vagyok,de a beszól...