ဘာအဝတ္အစားမွ မရွိေတာ့တဲ႔Kyungsooရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ေသးေသးေလးကို သူခပ္တင္းတင္းေလးဖက္ထားမိတယ္.. အေပၚကလႊားထားတဲ႔ေစာင္အျဖဴေရာင္ေလးရဲ႕ေအာက္မွာ သူ႔တို႔ခႏၶာကိုယ္၂ခု ထပ္တူက်ေနျပီေလ.. Junmyeonရဲ႔လႈပ္ရွားမႈေတြျမန္လာတာေျကာင့္ Kyungsooဆီက ညည္းသံသဲ့သဲ႔ထြက္လာတယ္..
"အရမ္းနာေနလား ကိုကိုရပ္လိုက္ရမလား" Junmyeonစိုးရိမ္တျကီးန႔ဲ သူ႔ေအာက္ေရာက္ေနတဲ႔Kyungsooကို ေမးလိုက္တယ္
Kyungsooဆီက ဘာစကားသံမွ ထြက္မလာ.. ဒါေပမယ့္ အဆင္ေျပပါတယ္ဆိုတဲ႔ပံုစံနဲ႔ ေခါင္းခါျပတယ္.. ျပီးေနာက္ ေမွာက္လ်က္အေနအထားက အေနာက္ဘက္ကိုလွည့္လိုက္ရင္း Junmyeonလည္ပင္းကို လွမ္းဆြဲျပီး သူတို႔၂ေယာက္ရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းေတြကို ထိကပ္ေစလိုက္တယ္.. ခႏၶာကိုယ္ေအာက္ပိုင္းကို ပိုအဆင္ေျပေလာက္မယ္ထင္တဲ႔ အေနအထားကို Kyungsooေရႊ႕လုိက္ရင္း ဆက္သြားပါဆိုတဲ႔ အခ်က္ျပလာတယ္
လိုအပ္တာထက္ ပိုတိတ္ဆိတ္ေနတ႔ဲအခန္းထဲမွာ သူတို႔၂ေယာက္ရဲ႕ညည္းသံနဲ႔ အသားခ်င္းထိလို႔ထြက္လာတဲ႔အသံ တခါတေလ ခုတင္လႈပ္လို႔ထြက္လာတဲ႔အသံကလြဲလို႔ ဘာအသံမွမျကားရ.. မုိးစဲသြားေပမယ့္ မိုးစက္ေတြတခ်ိဳ႕ကေတာ့ ျပဴတင္းေပါက္ကိုလာရိုက္ေနတုန္းပဲ..
"ကိုကို.. " ဝင္ေလထြက္ေလ စည္းခ်က္မွန္ေအာင္ ရွဴေနရင္း Kyungsooေခၚလိုက္တဲ႔အသံ.. တျခားအခ်ိန္ေတြမွာ ေခၚတဲ႔အသံထက္ တပ္မက္မႈ ျပင္းရႈမႈေတြေတာ့ ေရာေထြးျပီး ပါေနေလရဲ႕..
"အင္း.. " Junmyeonခဏေလာက္ျငိ္မ္လိုက္ရင္း ျပန္ထူးလိုက္တယ္
"ဒီေန႔ညျပီးသြားရင္ ကိုကို ကြ်န္ေတာ့္ဘဝထဲမွာ တသက္လံုးျပန္မေပၚလာေတာ့ဘူးမလား"
"Sooရယ္.. ခဏေလာက္ေမ့ထားလို႔မရဘူးလား"
"ကြ်န္ေတာ့္ကို ကိုကိုမရွိတဲ႔ရက္ေတြမွာ ဘယ္လိုပံုစံနဲ႔ျဖတ္သန္းေစခ်င္လို႔ တေယာက္ထဲထားခဲ႔မွာလဲ.. ကြ်န္ေတာ္လိုက္လာရင္လည္း ကိုကို ကြ်န္ေတာ့ကို ခြင့္လႊတ္မွာ မဟုတ္ဘူး.. ကြ်န္ေတာ္ဘာလုပ္ရမွာလဲ"
ေမွာက္လ်က္ျဖစ္ေနတဲ႔ Kyungsooရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ကို သူနဲ႔မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္အေနအထားျဖစ္ေအာင္ Junmyeonလွည့္လိုက္တယ္.. နာက်င္မႈေျကာင့္ Junmyeonပခံုးမွာတင္ထားတဲ႔ သူ႔လက္ေတြက Junmyeonကို အနည္းငယ္ကုတ္ျခစ္မိေစတယ္.. ဝမ္းနည္းမႈေျကာင့္ တုန္ေနျပီး မ်က္ရည္က်မတတ္ျဖစ္ေနတဲ႔ Kyungsooကို Junmyeonဖက္လိုက္တယ္.. ဒီအခ်ိန္မွာ ေတာင္းပန္ပါတယ္ဆုိတဲ႔စကားလည္း သူမေျပာခ်င္ေတာ့.. မွားခဲ႔တယ္လို႔ေျပာဖို႔အတြက္လည္း သူျပန္လာမယ္လို႔ဆံုးျဖတ္ခဲ႔တဲ႔စိတ္ကို သူေနာင္တမရ.. အနည္းဆံုးေတာ့ သူ႔အခ်စ္ေတြကို Kyungsooသိေအာင္ သက္ေသျပနိင္ခဲ႔႔တယ္.. သူ႔ကိုလည္း Kyungsooဘယ္ေလာက္ခ်စ္တယ္ဆိုတာ Junmyeonသိလိုက္ရတယ္..
YOU ARE READING
Rain Drop On Earth
FanfictionIf you have a chance to Come back to your love but only 14days to prove how much you love that person.. A story between Junmyeon and Kyungsoo.. The one who sacrified for love.. The one who wanna sacrify for love.. # Love won't die even when the p...