Episode 2

1.6K 140 6
                                    

အခ်ိန္ေတြ ဘယ္လိုကုန္သြားမွန္းမသိ..၃နာရီေရာက္ေတာ့.. Chanyeol..Baekhyunကို လာေခၚမွပဲ ညေနေစာင္းမွန္းသိေတာ့တယ္..

''Kyungsoo..မင္းလည္းရံုးဆင္းေတာ့ေလ..ညဘက္တာ၀န္ယူမယ့္သူကိုေစာင့္မေနနဲ႔..ေဆးခန္း၀င္ျပဦး..'' Baekhyunက သတိလွမ္းေပးတယ္..

Kyungsooလည္း ပစၥည္းေတြသိမ္းရင္း ေခါင္းၿငိမ့္ျပလိုက္တယ္..

........

''ေတာ္ေတာ္ တိုးတက္လာၿပီပဲ အ၇င္လိုမေမာေတာ့ဘူးမလား..'' Dr.Minho က Kyungsoo ကို စမ္းသပ္ရင္း ေမးလိုက္တယ္..

"ဟုတ္.. လူေကာင္းနီးပါး ျဖစ္လာပါၿပီ..တခ်က္ တခ်က္ေတာ့ ရင္ဘတ္ေအာင့္ေသးတယ္ ဆရာ"

"ခြဲစိတ္မႈက ေအာင္ျမင္တယ္ဆိုေပမယ့္..ဆရာတို႔လည္း မင္းကိုေသမင္းဆီက မနည္းျပန္လုထားရတာ.. ဂ႐ုစိုက္ေပါ့ကြာ.. သူေပးထားတဲ့ အသက္ဆိုေတာ့..ကိုယ္ ပိုင္တာထက္ ပိုတန္ဖိုးထားရမယ္.."

"ဆရာတို႔ေရာ သူဘယ္သူလဲ မသိဘူးလား.." Kyungsoo ပေဟဠိျဖစ္ေနတဲ့ ကိစၥတခုကို ေမးလိုက္တယ္..

"အဲ့တုန္းက ဆ၇ာတို႔လည္း မင္းကို အသက္လုေနရတဲ့အခ်ိန္ဆိုေတာ့..လက္ခံလိုက္ေပမယ့္ မေမးမိလိုက္ဘူး.. သြားယူတဲ့သူေတြထဲမွာ Suhoပါေတာ့..သူသိမွာ..." Dr.Minhoက ေျပာလိုက္စ စကားကို ရပ္ၿပီး Kyungsooမ်က္ႏွာကို ၾကည့္လိုက္္တယ္.. ပိန္ပိန္သြယ္သြယ္ခႏၶာကိုယ္မွာ မ်က္ႏွာကျဖဴဖတ္ျဖဴေရာ္နဲ႔.. ေလတိုက္ရင္ေတာင္ အေျခမခိုင္မယ့္ပံု...

"ၿပီးခဲ့တာေတြလည္း ၿပီးၿပီကြာ..လက္႐ွိဘ၀မွာ ေပ်ာ္ေအာင္သာေန.. အစားလည္းမွန္မွန္စား.. အားတဲ့တေန႔.. ကိုယ္တို႔အိမ္လာၿပီး Dinnerလာစားေပါ့ကြာ.. JongHyunက ဟင္းအမယ္အသစ္ေတြ သူ႔ဟိုတယ္အတြက္ လုပ္ထားတယ္.."

Dr.Minho နဲ႔ Mr.JongHyunက အကို႔ရဲ႕ အခင္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းေတြ.. Kyungsooေနမေကာင္းတဲ့ ေတာက္ေလ်ာက္ Suhoနဲ႔ အတူတူ ျပဳစုေပးခဲ့ၾကတဲ့သူေတြ.. သူ႔ရဲ႕ေက်းဇူး႐ွင္ေတြပါ..ဒါေပမယ့္.. သူတို႔ကို ျမင္တိုင္း အကို႔ကိုသတိရလို႔.. ေဆးစစ္ရံုကလြဲၿပီး..Kyungsooမေတြ႔ဘူး..

"ဟုတ္.. ကြၽန္ေတာ္အားရင္ လာခဲ့ပါ့မယ္.."Kyungsoo လည္း ႏႈတ္ဆက္ရင္း ထြက္လာခဲ့တယ္...

Rain Drop On EarthDonde viven las historias. Descúbrelo ahora