Episode 8

1.5K 115 6
                                    

အဆက္မျပတ္တားေနတဲ႔Joonmyunရဲ႕စကားေတြက Kyungsooအာရံုေပးနုိင္ေလာက္တဲ႔အထိေတာ့ အရာမေရာက္ဘူး.. ပါးျပင္ေပၚက်လာတဲ႔ မ်က္ရည္ေတြကို လက္ဖမိုးနဲ႔ ခပ္ျကမ္းျကမ္းသုတ္ပလိုက္ရင္း Leverကို အသားကုန္ဖိနင္းလိုက္တယ္.. အျဖဴေရာင္ ျပိဳင္ကားေလးက ေတာင္ေစာင္းတေလ်ာက္ တေရြ႕ေရြ႕တက္ရင္း..

"Kyungsoo.. မင္း ကိုယ့္စကားကိုနားေထာင္မယ္လို႔ ေဖေဖနဲ႔ေမေမကို ကတိေပးခဲ႔တာ ေမ့သြားျပီလား ကားကို ခ်က္ခ်င္း ရပ္လိုက္စမ္းပါကြာ"

Joonmyunေနာက္ဆံုးေျပာလိုက္တဲ႔စကားက Kyungsooကို အနည္းငယ္ေတာ့ အသိျပန္ဝင္လာေစပံုပဲ.. သူ ကားအရွိန္ကို တျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေလွ်ာ့လိုက္တယ္.. ေတာင္ထိပ္နဲ႔ကလည္း နီးလာျပီေလ.. ကားေနာက္ဆံုးလံုးဝရပ္သြားေတာ့ သူတို႔ေတာင္ကုန္းထိပ္ေလးေပၚ ေရာက္ေနျပီ.. ကားsteerတို္င္ေပၚ မ်က္ႏွာေမွာက္ခ်လိုက္ရင္း Kyungsoo ကေလးေလး ၁ေယာက္လို ငိုေနမိတယ္..

"ေတာင္းပန္ပါတယ္ Sooရယ္" Kyungsooရဲ႕ေက်ာျပင္ေလးကို ပြတ္ေပးရင္း Joonmyunအဆက္မျပတ္ေတာင္းပန္ေနမိတယ္..

"ေတာ္ပါေတာ့ဗ်ာ ဘယ္အခ်ိန္အထိ ေတာင္းပန္ဦးမွာလဲ ေတာင္းပန္ရံုနဲ႔ေကာ အရာရာအေကာင္းအတုိင္းျပန္ျဖစ္ေရာလား ေတာင္းပန္ရံုနဲ႔ ဒီ၁၄ရက္ျပီးသြားရင္ Hyung ကြ်န္ေတာ့္နားက ထြက္မသြားေတာ့ဘူးတဲ႔လား ေတာင္းပန္ရံုနဲ႔ ျပီးလား"

Kyungsooရဲ႕စကားေတြက Joonmyunရဲ႕ႏွလံုးသားကို ျမားအစင္း၁၀၀လာမွန္တာထက္ ပိုနာက်င္ေစတယ္… သူ႔ေခါင္းထဲမွာလည္း သူသာ ျပန္မလာခဲ႔ရင္ အနည္ထိုင္ေနတဲ႔ Kyungsooရဲ႕ဘဝေလးလည္း ဒီလိုထပ္ျပီး စိတ္ညစ္စရာေတြ ရွိလာမွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူးေလ.. သူသာ ဝတ္ရံုနက္နဲ႔လူျကီးရဲ႕စကားကို နားေထာင္ခဲ႔ရင္ေပါ့

"အားလံုး ကိုယ့္အမွားေတြပါ အစကတည္းက Sooဆီကို မလာခဲ႔သင့္တာ အခုေတာ့ Sooကိုပဲ နာက်င္ေအာင္ လုပ္ေနမိတယ္.. Soo သေဘာပါ.. Sooဆံုးျဖတ္တဲ႔အတိုင္း လက္ခံပါ့မယ္ မေနပါနဲ႔ေတာ့ ေျပာရင္လည္း ကို္ ထြက္သြားေပးပါ့မယ္"

Joonmyunရဲ႕စကားကို ျကားေတာ့ Kyungsooမ်က္ရည္ေတြသုတ္လုိက္ရင္း Joonmyunကို မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ျကည့္လိုက္တယ္..

Rain Drop On EarthOnde histórias criam vida. Descubra agora