Nine

2.4K 192 2
                                    


@SexyIrish:

Liko šešios dienos iki mūsų susitikimo :* Laukiu nesulaukiu ^^

@AsOvard:

Manau nepamatysi nieko įspūdingo, tik paprasta devyniolikmetė, dažyta blondinė...

@SexyIrish:

Nenuvertink taip savęs :/ Man esi labai graži ir miela mergina. Mano draugams irgi tokia esi :)

@AsOvard:

Draugams?????

@SexyIrish:

Na, jie irgi matė tavo video YouTube'je, kaip ir dar milijonai žmonių ;)

@AsOvard:

Visai pamiršau, kad tokia esu... Tiesą pasakius, aš irgi labai laukiu mūsų sutikimo :* Man labai įdomu kaip tu atrodai realiai.

@SexyIrish:

Na manau tu maloniai nustebsi arba pabėgsi net neatsigręždama :)

@AsOvard:

Kodėl turėčiau pabėgti?

@SexyIrish:

Nes esu storas ir apkiautęs senis, kuris tave pasigavęs išprievartaus!!!

@AsOvard:

Cha cha cha kaip juokinga, Niall...

@SexyIrish:

Aš ne Niall. Iš tiesų mano vardas Steve ir man 58 metai. *prisegta senio nuotrauka*

@AsOvard:

Labai juokinga. Susirašysim kai sunormalėsi. Iki.

@SexyIrish:

Labai atsiprašau, Aspyn. Nuėjau pasiimti į virtuvę užkąsti ir ten palikau savo telefoną ir jį radęs mano geriausias draugas čia prirašinėjo nesąmonių.

P.S Mes atsilyginę, dėl tavo brolio išdaigos :)

Seen 14:12

@SexyIrish:

Nu Aspyn! Nepyk ant manęs. Ar aš kaltas, kad esu išsiblaškęs?!
@SexyIrish:

Aspyn Ovard!!

Seen 14:18

@SexyIrish:

Gerai parašysiu vėliau, gal tada atsileisi surūgėle :) Iki :*

*Niall pozicija*

-Tu esi suknistas šiknius! - greit nubėgau laiptais į pirmąjį aukštą, kur Louis žiopsojo televizorių. Tamsiaplaukis atsisuko ir pažiūrėjo į mane nesupratęs. Geras aktorius.

-Kas tau darosi, smegenys pabėgo arba Californijos saulė išsvilino duobę ten? - suprunkštė.

Nekenčiu tokių laikotarpių kai turiu gyventi su visais vaikinais vis kituose butuose, kur būna keli koncertai ir neapsimoka miegoti viešbučiuose. Čia, Californijoje, praleisim visą savaitę ir po to keliausim į Los Angeles, kur turėjau susitikti su Aspyn, nors manau tai nenutiks.

-Ką prirašinėjai Aspyn? - pasirėmiau greta jo į sofos atlošą.

-Aaaaa jau sužinojai? - Jis lėtai stojosi nuo sofos. Jau ruošiasi bėgti šiknius.

-Sakyk. - suurzgiau.

-Aš jai pasakiau, kad tu nesi Niall, o senis Steve ir nusiunčiau pirmą iš Google nuotrauką. - išsišiepė iki ausų, o aš sukandau dantis iš pykčio.

-Pareini čia, Tommo! - surikau ir nusekiau paskui jį pro svetainės duris.

UŽMUŠIU TĄ ŠIKNIŲ!!!


Fall In Love With SnapchatWhere stories live. Discover now