*Aspyn pozicija*
-Kaip laukiu nesulaukiu! – šoktelėjau vietoje kai atsistojome į eilę link Meet and Greet susitikimą su vaikinukais. Eva, Sierra, Meg ir Alisha prapliupo juoktis, nes aš jau suknistas tris dienas neužsičiaupiu dėl to susitikimo.
-Nusiramink. Daugiausiai teks laukti pusė valandos. Tada pamatysi tu savo tą blondiną, o vėliau dar vieną. Galėsi pasirinkti, kuris seksualesnis. – Eva patapšnojo man per petį.
-Cha cha cha kaip juokinga. – pavarčiau akis ir pasiėmiau telefoną iš rankinuko, nes jis supypsėjo.
Per Snapchat parašė @SexyIrish. Mano veide užsiplieskė milžiniška šypsena.
-Oooo jau parašė jos princas ant balto žirgo. – užrėkė Meg atkreipdama visų dėmesį.
-Tylėk, kvaile. –sumurmėjau ir įnikau į telefoną.
@SexyIrish: Labas rytas, Aspyn Osvard. Ką veiki? :*
@AnOvard: Labas rytas, Niall (pavardės taip ir nepasakei man, kaip ir daugelio dalykų). Stoviu eilėje su draugėmis į Meet and Greet. O tu ką veiki? *prisegta eilės nuotrauka*
@SexyIrish: Pasakysiu šiandien tau savo pavardę ir viską ką tik tu paklausi. O aš tai šiaip stoviu, tiksliau trypiu vietoje... *Prisegta nuotrauka. Niall batai*
@AsOvard: Kokios tavo kojos plonos :o o sportbačiai...aš ir tokių noriu...
@SexyIrish: :PP Bent dėl ko galiu pasigirti :PP
@AsOvard: Nesigirk, nes dar veido tavo nemačiau :/
@SexyIrish: Nebijok, aš labai gražus :*
*Niall pozicija*
-Iki pasimatymo, merginos. – Aš ir Harry pamojavome porai merginų kai jos jau išeidinėjo iš salės su mumis nusifotografavusios. Joms dingus iš salės pasiėmiau telefoną į rankas. Tikiuosi, kad Aspyn jau bus atrašiusi. Ir aš neklydau.
@AsOvard: Tikiuosi bėgti nuo tavęs nereikės. :D gerai turiu eiti į susitikimą. Mano ir draugių eilė :* *prisegta nuotrauka. Aspyn kissy face*
Mano kūnas iškart įsitempė suvokus, kad po kelių akimirkų ji jau bus čia.
-Ji dabar ateis. – net nesupratęs garsiai pasakiau savo mintis atkreipdamas vaikinų dėmesį. – Aspyn jau ateina čia. – pakėliau akis nuo telefono ir mačiau vaikinų akyse laimę už mane, nes pastaroji mano kalbėjimo tema yra ji. – Kaip aš jaudinuosi. – pradėjau šokinėti vietoje.
-Gerai, nurink ir nepasirodyk lopu, koks iš tiesų esi. – mane sustabdė Louis.
-Vaikinai, galim įleisti naujas merginas? – pro durų plyšį paklausė vienas iš darbuotojų ir aš įnirtingai linktelėjau įsidėdamas telefoną į kišenę.
Giliai įkvėpiau ir pro duris įėjo ketvertas merginų, o jų viduryje Aspyn apsirengusi Californijos stiliumi: balti džinsai, truputėlį pilvuką atidengianti juoda palaidinė ant petnešėlių, mėlyni Nike sportbačiai ir mėlyna LA kepurė .
Ji vieną akimirką sustingo kai mūsų žvilgsniai susitiko, bet greit pribėgo prie manęs ir apsikabino.
-Labas, Niall...- tai dažnas atvejis kai fanės taip daro, todėl supratau, kad ji manęs neatpažino. Aš irgi rankomis apsikabinau ją.
-Labas, mano Snapchat drauge, AsOvard...
YOU ARE READING
Fall In Love With Snapchat
FanfictionSeason Two (At the same time in the same place): https://www.wattpad.com/story/56268125-at-the-same-time-in-the-same-place