Seventeen

3.1K 202 35
                                    

*Aspyn pozicija*

Lėtai su Meg žingsniavome link oro uosto, kažkaip nebuvo nuotaikos pasakyti bent kokį žodį, nes kiek žinau ir Meg Harry krito į akį, todėl ir eina išlydėti garbaniaus. O aš. Ką aš? Tiesiog jaučiuosi lyg turėčiau išsiskirti su kokiu savo ilgalaikiu vaikinu, o ne žmogumi, kurį mačiau tik porą dienų.
Tikrai prie jo prisirišau ir pajaučiau stipresnius jausmus nei simpatiją. Norėčiau jį apkabinti ir suknistai nepaleisti.
-Aspyn. - Meg sugavo mane už rankos, kai vos neatsitrenkiau į oro uosto duris. - Būtum ėjusi su gumbu ant kaktos. - sukikeno, bet pamačiusi, kad manęs tai neveikia nurimo. - Gerai, einame. - greit įėjome į didžiąją salę ir ieškojome prie 5 vartų stovinčių keturių vaikinų.
-Radau juos eime. - Meg mane pagavo už rankos ir nusitempė į salės gilumą, po trumpo ėjimo pamačiau šviesius plaukus.
-Niall! - pusbalsiu riktelėjau ir jis greit atsisuko. Nieko nelaukusi šokau jam į glėbį.
-Atėjai. Vis dėl to atėjai. - pakėlė truputėlį mane nuo žemės.
-Niekur nevažiuok bent keletą dienų. - tyliai pro ašaras sumurmėjau.
-Aš privalau, tai mano darbas. Kad ir kaip norėčiau, negaliu. - su jo žodžiais pajaučiau tvirtą žemę po kojomis ir jo švelnius delnus ant mano skruostų. - Aš grįšiu.
-Bet nežinia kada. - sumirksėjau keletą kartų. - Mes vos susitikome ir dabar vėl turime išsiskirti. - sukūkčiojau.
-Reisu Los Angeles - Washington skrendantys pirmos klasės keleiviai pradėti laipinti į lėktuvą. - pasigirdo niūrus moters balsas.
-Mano lėktuvas. - Niall nušluostė mano ašaras. - Turiu skristi. - paglostė mano plaukus, o aš tik papurčiau galvą. - Čia, kad mane prisimintum. - pajaučiau ant pečių šiltą medžiagą, tai buvo Niall megztinis. Mano nosį pasiekė saldūs jo kvepalai. - Mes dar susitiksime. - pabučiavo mane į lūpas ir atsitraukęs pažvelgė man į akis.
-Sudie. - tyliai teištariau kai jis su visais nuėjo link vartų. Jam dingus susisupau į jo megztinį ir nuėjau link Meg, kuri manęs jau laukė.
Pasiėmiau telefoną ir parašiau paskutinį Snap jam.

@AsOvard:

Ar kada mes dar susitiksime?

@SexyIrish:

Jei kada nors atsidursime toje pačioje vietoje, tuo pačiu laiku, taip...

@AsOvard:
Pasiilgsiu tavęs...

@SexyIrish offline.

Įsidėjau telefoną į kišenę ir šyptelėjau priėjusi prie draugės.
-Viskas bus gerai. - apkabino mane per pečius.
-Visada viskas baigiasi gerai....

Fall In Love With SnapchatDonde viven las historias. Descúbrelo ahora