Det här kapitlet innehåller grafiska sexuella scener, svordomar och annat som känsliga läsare varnas för. Om din ålder finns på den analoga klockan, läs inte.✌🏻️💕
Reinfeldt satt ensam på sitt kontor, med en vodkaflaska på golvet medan hans hand rörde sig i en långsam takt över sin kuk. Upp och ner, långsamt. Det gjorde ont. Han kunde inte hålla tillbaks sitt stönande. Han på den utslitna, inramade bilden var KUNGEN. KARL FKN DEN 16 GUSTAV log brett mot Fredriks kuk, samtidigt som den bara blev hårdare och hårdare.
Mitt i akten ringde den svarta telefonen som låg på hans skrivbord. Karin från receptionen ringde.
"Kungen vill träffa dig. Det är brådskande. Han kommer upp dit." sa hon stressat och lade på utan att låta honom svara. Innan han ens hann lägga ner luren stormade kungen Karl fkn Den 16e Gustav in i rummet. Av alla människor på denna jord.
Som tur var hade Fredrik dragit fram kuken genom byxans blixtlås, precis under skrivbordet. Hans hand höll fortfarande ett fast grepp runt penisen, nästan rädd för att släppa taget.
"Jag har ett erkännande till dig Herr Reinfeldt" sa kungen.
Herr Reinfeldt. Fan, han blev bara kåtare av att höra hans eget namn rulla av Karls våta läppar.
Han ville höra honom skrika det istället.
"Vadå?" Frågade Fredrik skakigt.
Innan Karl hann berätta märkte han att Fredrik hade ena handen i knät, och att hans kinder var vid det här laget rödare än hans slips. Hans slips var väldigt fin. Med ordet NEJ skrivet över hela slipsen i Comic Sans font.
Karl stirrade på Fredrik. Han märkte att Fredrik flåsade väldigt mycket, som efter ett spring maraton.
"Jo, ehm. Jag vet inte hur jag ska säga det här men..." Sa Karl när han böjde sig ner över Fredriks skrivbord så han nästan nuddade datorskärmen.
"... Din slips är väldigt fin!" Sa han och satte sig på knä. Han kröp under skrivbordet och letade sig fram till Fredriks bultande skrev. Hans hand letade sig lite hej vilt och nuddade Fredriks runk-hand. Han puttade bort Fredrik en liten bit så stolen rullade en meter från skrivbordet. Fredriks andetag blev allt tyngre och hans kuk växte så mycket att han nästan kunde slicka på sitt egna rosa ollon. Kungen blev lite chockad."Du jävlar vilken stor kuk du har! Större än Daniels kuk OCH DET ÄR INTE SÅ ATT JAG HAR SETT HANS KUK FÖR DET HAR JAG INTE!" Sa Karl gapandes.
"Nej nej, gud nej. Jag skulle inte tro det älskling." Sa Fredrik och gav kungen en puss på sitt ollon och sen på kungens panna. Fredrik log nu och kungen log tillbaka.
"Men ska du... S-suga av mig nu eller?"
"Bara om du kallar mig 'Daddy'"
".. Snälla Daddy" ;-)
Karl körde rakt på, och tog hela Fredriks kuk i munnen eftersom han visste att han inte skulle orka länge till.Fredrik stönade högt som fan, han kunde inte hålla tillbaks det längre.
"Oj jävlar här går det upp och ner." Sa Fredrik skakigt.
"Mmm" nynnade Karl, vilket fick det att vibrera i hans mun. När han gjorde det stönade Fredrik ännu högre.Han älskade det.
"DADDY TA MIG SNÄLLAAAAAA AHGHH" Skrek Fredrik.
"JA BABE MMMM VILKEN KUK DU HAR DADDY ÄR STOLT!!"
Fredrik stönade sig fram ett "AVHHHHHHHG" och så kom han, hårt.
*sprut*
Han kom så hårt att stolen rullade bakåt och kungen flög upp i taket. Kuken krympte för varje sekund som gick och sperman droppade ner på golvet.
"DADDY KOM NER FÖR FAN OCH ÄT UPP MIN MODERAT SPERMA"
"Ja ja babe, jag kommer."Karl klättrade ner från taket och ställde sig på alla fyra och började slicka i sig Fredriks baby gravy.
"Mm, fy Fabian vad gott det var! Kan vi köpa korv sen?"
"Jadå. Och så kan vi ta en rond två sen hemma hos dig" sa Fredrik och log brett mot Karl.
-------
A/N
KAPITEL TVÅ KOMMER SNART✌🏻️ TACK DU SOM LÄST💕🦄- Cookie 👽 och Kevin 👼🏽
YOU ARE READING
Vår Lilla Hemlighet
FanfictionDet var en dag då Fredrik Reinfeldt träffade Svenska Pungen (aka Kungen), och fY HÄLL-VETE vad det gick utför. #KredrikBernafeldt