Det här kapitlet innehåller grafiska sexuella scener, svordomar och annat som känsliga läsare varnas för. Om din ålder finns på den analoga klockan, läs inte.✌🏻️💕
----------
A/N!
INTE DEL 5!!!
----------Fredrik satt ensam på sitt kontor. Det var snart dags för den årliga julfesten för alla Sveriges politiker. Det var tio minuter kvar på hans skift och det hade tydligen börjat snöa, eller så var det gud som kom.
Utav ren uttråkning satte han på sin favorit-bögporrfilm där en ung man sög av sin sugar-daddy. Fredriks kuk började växa i hans hand och han tog hetsigt fram glidmedel och en kondom.
Han trädde på kondomen (så hans sperma inte skulle orsaka ett hål i taket, igen) och pumpade fram glidmedel. Han tog ett fast grepp runt kuken och började runka långsamt i takt till porren.
I porrfilmen var sugar-daddyn utklädd till tomte och knullade en stygg tomtenisse. Det stönades högt som fan från datorn men Fredrik brydde sig inte om det för han visste att han var ensam på kontoret.
I takt med att Fredrik kom närmare sin orgasm precis som tomten och tomtenissen, hördes det stön från både han själv och datorn. I bakgrunden märkte han att två familjära röster började stöna högljutt i väldig otakt till videon. Två kvinnoröster som dovt trängde igenom väggen till rummet bredvid.
Det är ju Gudrun Schymans kontor :O
tänkte Fredrik.Vafan händer?!
Han pausade porrfilmen för att se om det inte kom från datorn, men det var som han hade trott.
Gudrun Schyman pullar någon!Vad det än är vill jag fanemej vara med.
Han ställde sig upp och gick ut till Gudruns kontorsdörr. Rösterna blev starkare och våldsammare för varje sekund.
Han smög-sprang med långa steg fram till Gudruns kontor och lade klumpigt örat mot dörren.
"Aaaaachhh, fjan vach bcha du ärch! Jagch älchar dig! ❤️ "
Sa Annie."Mmm seru, jävla centerpartist."
Fredrik kunde inte hålla sig längre; kåt som han var, och stormade in i rummet.
Gudrun låg över Annie med sin hand i rödtottens fitta.
"Vafan vijj dchu?!" Skrek Annie i en omänskligt pipig röst.
Fredrik rodnade vid frågan, och lyckades ta modet till sig att svara ärligt.
"Jag vill också va med..""men kom hitch då din schjävla modejatch" sa Annie gapandes med flaxande armar som om hon vore en jävla kyckling.
Fredrik skuttade fram till dom med ett pipigt, högljutt fnitter som ekade igenom hela byggnaden. Som den barnsligt kåta jävel han var märkte han inte att hans feta kuk fortfarande hängde ur byxgylfen och flaxade runt i vinterbrisen med varje steg Fredrik tog.
Gudrun placerade sig själv hastigt på det våta skrivbordet med benen särade och feministfittan i vädret. Annie hoppade ner och förberedde sig mentalt för Fredrik feta dase.
Fredrik dök ner i Gudruns orakade fitta och åt henne som om hon vore det årliga buffébordet. Annie tog snabbt in hela Fredriks enorma kuk i sin stora käft och sög för glatta livet. Högljudda, pornografiska stön lämnade alla politikernas jävla munnar i otakt.
Fredrik motorboat-ade högljutt Gudruns jävla slida, vilket fick henne att stöna ännu högre än tidigare.
Annie sög i sig Fredriks kuk som om det vore det sista hon gjorde, och till slut kom han hårt som fan i hennes käft och gjorde att hon åkte rakt igenom golvet två hela våningar. :-x
Sekunden efter det kom Gudrun i Fredriks fejs. Hon sprutade som om hon vore en jävla fontän, samtidigt som hon skrek högt så in i helvete i ren eufori.
"Hallåhhhhhh??" Sa en familjär röst i dörren. Stefan.
Han var i exakt samma situation som Fredrik var för några minuter sedan; kåt som fan och med kuken hängandes genom gylfen. Dock var Stefans kuk ganska liten mEN IALLAFALL.
"Får jag joina er lilla groupie?"
Det här var bara början på deras sex-äventyr. B---))
----------
A/N!
HELVETES JÄVLA BAJSKORV VAD MAN HAR BLIVIT SEG DÅHHH!! Gööh!
Vi är kanske för coola för att orka skriva 😎
(ew nej wtf)
Men det blev bara krångel.
"LIVET KOM EMELLAN."
Vi försöker yaooo!-Le Cookie💿 and le Penis☁️
----------
YOU ARE READING
Vår Lilla Hemlighet
FanfictionDet var en dag då Fredrik Reinfeldt träffade Svenska Pungen (aka Kungen), och fY HÄLL-VETE vad det gick utför. #KredrikBernafeldt