Två

393 3 2
                                    

Det här kapitlet innehåller grafiska sexuella scener, svordomar och annat som känsliga läsare varnas för. Om din ålder finns på den analoga klockan, läs inte.✌🏻️💕

A/N
Drama incoming.

Det började bli mörkt ute och kön till den sunkiga lilla korvmojjen blev längre och längre; precis som Fredriks kuk.

"Hej, två korvar tack" sa kungen. "Med extra mycket allt och en pucko."

"Ska du verkligen äta så mycket? Du kommer bli asfet" sa Fredrik.

"Ja, för fan. Du äter ju sockerkaka varje jävla dag så säg fan inte till mig vad jag ska äta jävla ägghora."

"Okej daddy." sa Fredrik.

De gick sedan sin väg, kungen åt korv och Fredrik började känna att något blev lite varmt och skönt i hans kalsonger. Han kollade lite rodnandes på kungen medan han åt korven och fantiserade om att Karl tryckte upp en fet korv i röven på honom. Hans kinder blev röda och hans läppar formade långsamt ett litet leende av tanken.

"Är du kåt eller?" Frågade kungen med ett flin.

"Ja..." Log Fredrik.
"Kan vi inte göra det? Här bakom trädet. Snälla?"
Han log mot sin älskare och kungen stirrade på hans kuk. Kuken stod som en pelikannäbb; rak som fan, och spände byxorna.
De gick bort till den stora eken, och Fredrik drog ner byxorna på kungen så fort dom var skymda för (den mesta delen av) allmänheten.

Utan förvarning tog Fredrik Karl direkt i röven, med kungens feta mage mot trädet. Högljudda stön lämnade båda männens läppar när Fredrik nådde Karls G-punkt.

"JAAA!!!1 FucK YES!"
Vrålade kungen in i sin kavajärm.
Hans ben skakade av den underbara känslan samtidigt som Fredrik tog upp farten.

Fredriks fingrar grävde sig in i Karls knubbiga höfter, och lämnade säkerligen blåmärken efter sig. Karl var hans, och han ville markera det.

"Gillar du det här babe?"
Sa Fredrik seduktivt medan han började röra kungens höfter mot honom så att de möttes i mitten.

"FFuuUUCK JAA!!1" stönade kungen och kom hårt över hela jävla trädet. Strax därefter kom Fredrik i Karls tajta rövhål och fyllde honom till bredden.

Dom samlade sig strax därefter och fixade till sina kläder så att det såg ut som att ingenting hade hänt.

"Vi är så jävla dumma att vi gör dehär, det vet du va?"
Sa Karl medan han knöt om Fredriks slips, för den hade åkt upp.
Dom stod med ansiktena nära varann, bara några centimeter som skilde dom åt.

"Jo, jag vet.. Men vi kan ju vara så jävla dumma tillsammans..?" Sa Fredrik med ett leende han inte haft på årtionden.

Karl såg snarare ledsen ut nu, vilket gjorde Fredrik lite fundersam.
"Vi är båda gifta, Fredrik. Tänk rubrikerna om någon får veta om det här?"
Sa kungen och tittade upp på sin älskare.

"Ja men precis! Tänk rubrikerna! Det skulle ju innebära jävla massa publicitet."

"Men ingen bra publicitet!" Sa Karl förtvivlat.
"Inte i det här jävla skitsamhället vi lever i idag."

Fredrik kysste kungen på pannan försiktigt, och kärleksfullt.
Detta var ju Fredriks stora dröm, bortsett från Karls orolighet såklart.

"Vi kan inte ses såhär något mer."
Sa kungen barskt och tog ett par steg ifrån Fredrik.

Han ångrade sig.

"Vafan det var ju du som ville suga min kuk!!" Sa Fredrik, som nu hade blivit lite förbannad på kungens hormonella jävla mood-swings.

"Det var ett misstag."
svarade Karl utan att våga se Fredrik i ögonen.
"God natt." sa han, och gick sin väg.

Fredrik brast ut i gråt, och satte sig ner vid trädets grova stam för att lugna sig. När han äntligen fick vad han ville så sket det sig. Alltid. Alltid!

A/N!
Tack ni som läst!
Glöm inte att rösta, kommentera och dela💕

-Cookie 💩 och Ariel 💁🏽

Vår Lilla HemlighetOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz