Leo försökte lyfta sig själv upp på den avslitna dörrbåten, men hans 40-plus armar har tappat sin spänstighet. Han frös till med ett smärtat pip, "LET ME SUCK YOUR DICK!! LEMME SUCK YOUR DICK!!! " Skrek han om och om igen medan hans grepp gled.
Fredrik låg där, chockad och kallkåt, när Leonardo sjönk stelt ner i till den ödsliga havsbotten som han motvilligt gjorde återbesök till. Fredrik såg Leonardo plötsligt knaka till, och sträcka upp sina händer till honom för att kunna greppa tag i Fredriks tjocka blåa ansikte med sina bara händer, dock så misslyckades han med smärta i blicken.
Fredrik tänkte "Hur fan ska jag göra nu?" då Leos vackra fejs försvann in i det mörka vattnet.
Fredrik hörde plötslig en hemsk röst på rostig skånska skrika på hjälp.
Han vände sig i all hast så att han fick en bedrövlig nackspärr som knäckte till. Till sin stora förvåning såg han en spinkig liten karl flyta på vattnet med en uppsvälld orange flytväst guppa och med dess visselpipa vissla på "Du gamla, du fria".
Fredrik fattade tag i sina blåa smurf händer och började paddla mot denne man. Melodin blev allt starkare för varje centimeter som Fredrik paddlade sig fram tills han såg till sin stora förvåning Jimmie guppa där med sin rostiga skånska samt en visselpippa mellan sina brun-utan-sol-läppar."Jimmie din jävel, det är ju du! Haha, jävla bög. Vem är det som ska ha dörren - du eller jag?"
"Käften ditt jävla rövhål, jag- Jag... Jag har i alla fall en visselpipa så jag kan v- vi... vissla med."
"Jaja, du är den mest talanglösa person jag känner men eftersom det är bara du och jag som är vid liv än så länge - kan vi bli bästa polare vid såna här omständigheter. Vad sägs gamle nasse?"
"Jo..." svarade Jimmie med sin skånska. "Jag vet inte tänk om Steffe får veta nåt!?"
"Äsch skit i honom! Kom igen nu fö fan, grip tag i min smurfhand nu."
Jimme kämpade mot sina alla intuitioner, och med hjälp av Fredrik drog sig upp på dörren.
De båda smygnazisterna la sig bredvid varandra, och i ett tappert försök att hålla kroppstemperaturen över 35 superiora tog de tag i varandra i en kylig kram.
Fredrik och Jimmie tittade in i varandras ögon; "detta betydde nog slutet" tänkte de båda. Inga fler ord behövde yttras.
De försökte så gott de kunde att hålla ögonen öppna, men i deras kram ville döden lägga sig i mitten, och de båda somnade in i den kalla medelhavsnatten; den mest stjärnklara på länge.
ESTÁS LEYENDO
Vår Lilla Hemlighet
FanficDet var en dag då Fredrik Reinfeldt träffade Svenska Pungen (aka Kungen), och fY HÄLL-VETE vad det gick utför. #KredrikBernafeldt