Přišel jsem domů a otčím na mě vyběhl s pohrabáčem. Dvakrát jsem dostal přes levou ruku. Jakš takš jsem utekl do svého pokoje a zamkl jsem se tam. Otčím se rozzuřil ještě víc a odběhl pro sekyru. Aby rozsekal dveře. Věděl jsem, že to klidně udělá a tak jsem začal jednat. Vzal jsem si batoh, nějaký věci, mikynu a těch 1500 €. Jednu menší skříň sem přisunul ke dveřím. Tímto krokem jsem dostal asi tak 5 minut navíc. Vzal jsem si fotku svého vlastního otce a taky jeho vojenskou kuklu. Obul jsem si běžecké boty a vzal si na sebe mé oblíbené kalhoty. A chvíli jsem hledal cestu ven. Mé přejímání vyrušil otčím, který udeřil sekyrou na dveře. V tu chvíli jsem věděl kudy. Okno byli mé dveře. Otevřel jsem ho ale věděl jsme že je to 4m dolů. Rozhodl jsem se, že skončím na sousedovic auto. A tak jsem taky udělal. Dopad byl tvrdý ale dal se vydržet. Rozběhl jsem se k jedinému útočišti, které jsem měl na dosah. Atletický stadion byl tím útočištěm. Jel jsem tam autobusem a na černo. Stadion byl velký. Tak jsem se rozhodl přespat pod širým nebem.
Ráno jsem se probudil asi kolem 10 hodiny. Byla sobota a já viděl jak pár kluků a holek se rozběhává kolem dokola. Promnul jsem si oči obul boty a schoval pořádně batoh pod tribunu.
Zahlédli mě a smáli se mi. Jeden dokonce řek, že neumim běhat a to mě nasra*o. Došel jsem k němu a on si asi myslel, že se budem prát. Ale já zaklekl do bloků a vyzval ho ať udělá totéž. Jedna holka nám to odstartovala. Vystartoval jsem jak nejlíp sem uměl a běžel ze všech sil.
Ten kluk byl ale kousek za mnou a smál se. Tak jsem ještě víc zrychlil a nechal ho za sebou. Vyhrál jsem asi o 5 metrů. Z tribuny mi začal někdo tleskat. Očividně to byl jejich trenér a nějaká slečna.Zavolal mě k nim a zeptal jse za koho běhám. Já řekl, že za nikoho. " Běhám jen když musím." On se podivil.
Teď se mě pro změnu zeptala na jméno slečna. Řekl jsem jméno ale trenér měl nějaké zvláštní pouto s touto mladou dívkou. Probodl ji pohledem a ona zvedla oči vsloup. Trenér se mě zeptal jestli si s nimi nechci zatrénovat. Že prý mají testy.
Zeptal jsem se jaké a on mi je řekl.
Byly to 4 disciplíny.1. Skok do dálky
2. 100m běh
3. Vrh koulí
4. 12min. běhŘekl jsem proč ne a on mi půjčil tretry. Začali jsme skokem do dálky. Šel jsem poslední. Nejlepší kluk skočil 680cm. Nejlepší holka skočila jen o 30cm míň než nejlepší kluk. Teď jsem byl na řadě já. Zavřel jsem oči a dvakrát se pomalu nadechl a vydechl.
Otevřel jsem oči. Vystřelil jsem ze značky jako blesk. Běžel jsem jak nejrychleji sem mohl a odrazil jsem se. Dopadl jsem a trenér mi změřil výkon. "663cm" zahlásil. Všichni se podivili.Sto metrů jsem měl za 11,24s a vrhl jsem 5kg koulí 14,56m. Poslední disciplína byla 12ti minutovka. Všichni jsme běželi společně a já se držel za tím nejlepším. Trenér po 12 minutách zapískal. Zastavil jsem se a bylo mi na blití. Po treninku jsem zjistil, že jsem dopadl nejlépe ze všech.
Srr za tenhle konec. Další kapitola bude přesně navazovat na tuto
ČTEŠ
Kluk který měl talent
Genel KurguBudu vás provázet mím nelehkým životem. Jmenuju se Charles ale otčím mi neřekne jinak než debile. A o mí "mamince" vám ani mluvit nebudu. Je mi 17 a celej život se chci flákat a hlavně odejít od nich. P.s. Tato kniha bude spíše pro holky od 3. Kapit...