2.kapitola- Sh*t oni mě zavřou

51 3 0
                                    

Bylo to asi 3 dny po té honičce s cajtama. Probudil jsem se asi okolo 9 hodiny. Respektive mě probudila pevná linka. Vzal jsem telefon a uslyšel hlas. Hrklo ve mě. Byli to cajti. Řekli ať se dostavím na policejní stanici k výslechu. Čekají mě ve 12 na stanici. Ale já už jsem měl na tenhle den jiný plány. Vzal jsem si od otčíma 10 babek, za který jsem mu měl koupit cigarety a vyšel na ulici. Ale přešel jsem trafiku a doběhl do zastavárny půjčit jsi tam kameru. Chtěl jsem si nahrát rugbyovej zápas a pak se začít učit pravidla. Miluju všechny sporty. A miluju adrenalin. Proto sem se rozhodl jít na rugby místo k výslechu.

Když jsem konečně dorazil na zápas sedl jsem si do 2. řady aby se mi dobře natáčelo. Byla to úžasná podívaná. Bulls vedli nad Eagles 28:17 po posledním dropgoalu Bulls. Napínavé utkání skončilo nakonec 41:39 pro Eagles. Vracel jsem se domů na oběd.
Kouknul jsem na čas a bylo 12:48.

"Kur*a" pomyslel jsem si když sem viděl policejní auto před naším domem. Chtěl jsem se jim vyhnout ale na konec jsem šel pořád dál. Když sem se přiblížil k jejich autu vystoupili dva cajti a zakřičeli ať stojím. Nereagoval jsem. Oba na mě naběhli a větší z nich mi dal pěstí na bránici. Okamžitě jsem se svalil na zem a už mi nasazovali pouta a kolenem mi drtili hlavu. Pak mě naložili do auta a jeli se mnou na stanici. Tam sem seděl v nějaký místnosti a na někoho čekal. Po 15 minutách přišla policistka, tedy sexy policistka. Bylo jí tak 20 a usmívala se na mě. Ptala jse proč sem nepřišel na výslech, jestli vím proč a jestli můžu být svědek u soudu. Po asi 10 minutách ustavičného vyptávání mi poděkovala a podala ruku. Když sme si je podali ucítil jsem jak mi něco dala. Vyšel jsem ven před stanici a koukal, co že mi to vlastně dala. Byl to papírek s číslem. Jejím číslem a i její jméno. Byl to super pocit, až na to, že mě doma čeká zase zmlácení od otčíma.



Kluk který měl talentKde žijí příběhy. Začni objevovat