1.kapitola

52 3 0
                                    

Jednou v noci mě probudil pískot sirény. Kouknul jsem se na mobil a zaregistroval jsem čas = 3:09. Vzal jsem si to nejpotřebnější a běžel jsem do přízemí. Mí rodiče byli zase sjetý. Vyběhl jsem z bytu a vidím že sousedům hoří dům. Najednou jsem za mími zády uslyšel hlasy. Povědomě zněly. Otočil jsem se a vidím kámoše jak utíká z taškou přehozenou přes jedno rameno a za ním policie. Řval na mě ať běžím. Tak jsem se rozběhl a on běžel hned za mnou. Policajti měli psa. Pitbula a tak ho za náma pustili. On se rozběhl jako kdyby tejden nejedl. Najednou byl u kámoše a zahryzl se mu do nohy. Ještě mi stihl hodit tašku, než spadl na zem a křičel ať běžím. Popadl jsem ji a začal utíkat. Tři policisti byli za mnou. Řvali ať stojím a ať jim dám to zavazadlo. Sprintoval jsem po nějakém ochozu domu, který byl asi dva bloky od toho co kámoše chytil pes. Doběhl jsem na kraj ochozu. Nemohl jsem dál, cajti byli už za mnou. Trochu jsem si odstoupil od kraje. Rozběhl jsem se, skočil na zábradlí a od toho jsem se odrazil dál. Dopadl jsem asi o 3metry níž do nějakého balkónu. Trochu jsem si pohmoždil ruku ale co se dalo dělat, z balkónu jsem skočil na nějaký náklaďák co byl zaparkovaný pod balkónem. Z náklaďáku jsem seskočil a doběhl do temné uličky, kde sem si chtěl odpočinout. Když sem si sednul tak jsem otevřel tašku a tam jsem to uviděl. Byly tam tři molotovy a asi odhadem 1500 EURO. Takovou sumu peněz jsem ještě neviděl.

TOTO BYLA PRVNÍ KAPITOLA MÉ KNIHY KLUK KTERÝ MĚL TALENT. DOUFÁM ŽE SE VÁM KAPITOLA LÍBILA A DĚKUJU ZA PŘEČTENÍ.

Kluk který měl talentKde žijí příběhy. Začni objevovat