BÖLÜM 4

4.7K 217 6
                                    

Birimin sitesini hackleyip anne ve babamı kimin öldürdüğünü buldum ve nedenini öğrendim . Alex Nikolov ünlü mafya babası silah kaçakçısı . Şimdi de beni arıyor . Arasın bakalım beni bulduğunda hazır olucam . İntikamım için .
*****************
2 ay sonra .
*************
Eve geldiğimizde saat 7 idi . Ahh bu okul , sahada ölmezsem kesin bir gün okulda intihar edip kendimi öldüreceğim . Ama ilk önce bir şeyler yemeliyim sonra intihar ederim . Odama geçip duş alıp üzerimi degiştirdim . Bu gece keşif gecesi . Bu yeni şehri kesfedicem . Hazırlanıp Efe ' nin odasına gittim . Ona haber verdim . Birlikte gidicez .
********************
Ovvv . Burası fazla gürültülü ve yasadışıydı . Yani tam bizlik . Barmenden iki içki alıp fondipledik . Ve dans etmeye başladık . Artık normal gibi görünmeliydim . Yoksa dikkat çekicektim . Evet şimdi düşünmenin sırası değil . Eğlenme zamanı en azından eğleniyor gibi görünme zamanı . Efe ' yle birlikte deli gibi dans ediyorduk . Ben yorulduğumu hissedip bir locaya geçtim . Efe pistte bir kızla dans ediyordu . Bir erkek gelip yanıma oturdu çok tanıdık geliyordu . Ama kim . Sanırım aynı okuldaydık .
- Beni tanıdın mı ? diye sordu .
- Hayır , ama sanırım aynı okuldayız . diye cevap verdim .
- Evet ben Mert .
- Bende Arya . dedim elini uzattı elini tutup
- Tanıştığıma memnun oldum . dedim .
- Bende memnun oldum , dans edelim mi ? diye sordu elini bana uzatıp .
- Neden olmasın , deyip uzattığı elini tutup ayağa kalktım , birlikte dans pistine gittik . Dans etmeye başladıktan beş dakika kadar sonra elektrikler kesildi ve bir el silah sesi duyuldu . Kahretsin bizim bir günümüz normal olamıycak mıydı ?

Ateşle OynamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin