Mikael iskandar.

651 13 0
                                    


Aku mikael iskandar.Aku ade crush au nama dia...hohohoho jeng jeng jeng


' ikmal harrez '

Hensem weh dia.Ape?korang nak cakap aku gay?haha suka aty korang lah.Yang pasti aku memang rasa cam nak cium je mamat nih.Mamat ni pon sejenis cam gayboy gak nih.Hoho tk sbr nk touch dia.Aumm,Aummm.

"Iskandar!!meh sini kejap!" Haihh minah singa nih tak abes abes kacau aku tengah berangan pikirkan crush kesayangan aku tu.Sepak kang.

"Mende kau nk singa?" Balasku.Emm hari hari tunjuk muka bengis dia tuh meluat aku.

"Kau..kau..kau gay kan??" Dia bisik dekat telinga aku perlahan gitu sambil menguis nguis tanah dengan kakinya.

"Haah,ade mslh?" Kataku selamba.

"Yesh! So aku tk perlu tkutlah dgn kau en?sbb kau kan suka kaum sejenis kau.Huhu senang sikit hati aku nak caya kau." Dengan muka loyar buruknya tersengih sengih macam tayar kopak depan aku.

"So?duh duh duh kau jerit dri hujung sne sebab nak ckp tu jeke siakk?" Jawabku bengis.

"Iyalah,abes kau pikir ape?" Jawabnya selamba.Cis syibii nya pompuan.Tumbuk gak minah nih kang.Dah lah sampuk aku tengah mengelamun pasal 'ikmal harrez' kesayangan aku tu.

"Kacau daun lah kau minah.Dah ah aku blah dulu.Baru aku nak mengelamun pasa harrez ish aih kau nih " rungut ku.Tiba tiba aku rasa telingaku ditarik.ARGHHH!!!singa betina nih kalau tak cari psl mmng tk boleh kan!!

"Ape kau cakap?tk dgr.Kacau daun?aku kacau daun.Meh sini meh sini aku cabut telinga kau tu" sampil memiat miat telinga ku.Aduh duh duh raungku.

"Auch!!sakitlah sayang~you nih nak buat pon malam nih lah" hoho eew gelinya aku.Takpe takpe terpaksa ckp cmni kalau tak dia tkkn lpskan aku.

"Erk,eeewwwww nk muntah aku.Stop it.Sepak kau kang.Huh selalu sangat cakap camtu kalau aku cubit telinga kau.Emm helah kau en?" Jawab dia.Cam pasrah je aku tgk dia nih.

"Emm kau asl?" Kata ku pendek.

"Aaaa..emmm..eh tkde pape..Haaa aku blik dulu lah lewat dh nih.Lagipon kau ade date ngn harrez kan?kim salam cinta aku kat harrez tau hehe " katanya sambik tersenyum sinis.Hek eleh saje letuw nak buat aku jeles.Sepuk kau kang

"Eh kau jgn ngade nak dkt ngn harrez m lovely bf tu k.Hoho i shepak you kang" kataku lembut lagi manja tuih.

"Eww please lah behave yourself nk muntah aku.Aku tkde hti pon lah kat dia."kata dia.

"Aku suka kat kau je" katanya perlahan sangat tpi dpt ditangkap oleh telinga capangku alaa alaaa charlie puth gitu.

"Apa kau cakap tdi?" Balas ku ingin tahu.Padehal dh dengar dah tadi.

"Tak..takde pape.Bile aku cakap.Emm aaa k lah bye." Balasnya dengan muka gelabah.Fuh agak dah kau nih something gile.Mesti dia suka kat harrez nih.Ish kene jejaga nih.

___________________________________________

Vote n comment.If tak best jangan baca.Bye.Smbungannya esok.

My Husband Gay 4 LifeWhere stories live. Discover now