Part 1

402 11 1
                                    


Buzzz!!buzzzz!!bunyi fon mikael berdering menandakan ada massage masuk.

'40 missed call' n '28 massages' from singa betina .

'2 massages from harrez saiyang'

Sambil menggosok matanya,mikael bermonolog sendiri.Ape lagi lah si singa tu nak.Hadoiyaii.

Emm emm oh my gais.My bf call!!harrez ahh asl lah aku tak bangun.Sian bf kesayangan aii tuh.Kata mikael di dalam hati.

Mikael terus menuju ke bilik air nya lalu membuka air pancut miliknya.Selesai mandi,dia mencapai baju t-shirt berjenam polo fav nya lalu disarungkan di badan sado miliknya.Wuishh berketak kot badan dia sapa pon tak pengsan.

Mikael mengambil fonnya lalu mendail teman lelaki kesayangannya.Tuuttt tutttt...Tuttt tuutttt...

'Hello,ni siapa?' Suara perempuan berkumandang di telinga mikael.

'Harrez mna?' Kata mikael dengan suara garaunya.Geram barangkali.

'ouh harrez.Dia tgh mandi.Emm you nih siapa ya?' Kata perempuan itu dengan suara gedik nak mampos.Mahu saja si mikael menyepak nyepak perempuan yang 'durjana' itu.

'I?i nih gf.Panggil kan dia kejap.' Kata mikael selamba itik.

'Hah?you gile ke?you lelaki kan?eww my fiance is not a gay okay.Dont you get it?blah lah you.Jangan perasan sangat.Dah lah gay ade hati nak kat fiance orang.' Kata perempuan itu mengejek mikael.

Terdetik di hati mikael ingin saja menikam nikam si durjana yang merampas kekasih kesangannya itu.

'Hello girls.Did you know yang kitorang dh penah bersetubuh?emmm his lips are so yummy you know..Emmm' rintih mikael.

'What the hell are you talking about!' Perempuan itu sound mikael.

****
Sayang! Ape jantan tak guna tu ckp!dia cakap u penah bersetubuh dgn dia?!what the hell is he talking about.I know my fiance is not a gay! -linda

What?err err i dont know who is he darling.Budak mana entah.Emm of course i'm not a gay dear.I'm completely normal.Maybe he just wanna make our life ruined.-harrez

*****

Mikael tersentak.Macam kenal sahaja suara lelaki di sebalik panggilan itu.

'Hello,please dont disturb our life!aku tak kenal kau lah jantan.Kau takyah nak rosakkan rumah tangga aku.Dah gay tu gay jelah.Jangan penah libatkan aku dalam kes nih.I'M NOT A GAY!blah please' kata harrez dengan penuh rasa amarah.

'Ha..harrez,what are you talking about dear?are you not love me anymore?you have rape me dear.Are you forget it?you said that you like my body.Hey!you have rape me jantan tak guna!aku dah serahkan segalanya kat kau.Nasib aku lelaki kalau tak dah lama pregnant.Dah lah kau push your banana so hard till i feel like i wanna pee.' Kata mikael menyentapkan harrez.

Harrez terkilan.Ape yang dia nak cakap pada tunang dia,linda.Yang dia tu gay?err no no & no!!

'Dont disturb me anymore.Or i will make a police report.' Kata harrez lalu terus mematikan panggilan.

******************

Air mataku mulai membasahi pipi.Bodoh punya jantan.Aku dah bagi kau segalanya.Habis teruna aku kau sedut.Sial betul bila kau nak puaskan diri kau datang kat aku.Bila dah tak nak kau buang macam tu je.Tak guna!aku benci kau harrez.

Kringgg!kringgg!kringgg! Bunyi telefon mikael berdering sekali lagi.Ya sape lagi kalau bukan minah singa tu yang call dia.

'Hoi mikael iskandar ! You know you're latw right.' jeritan singa betina dah keluar.Hadoiyai mati aku kene cubit telinga lagi dengan dia.

'Apa kau nak nih?' Tanyaku pura pura tak ingat.

'You're late for collage bangang!hey wait a second.Kenapa suara kau macam baru lepas nanges.Tell me Tell me.' Katanya teruja gitu.

'Takde papelah nanti aku cite' kataku pasrah.

'Weh..alaaa lek ahh..cpt siap tau.Aku tunggu kau.' Katanya lembut.Aikk sejak bile singa betina nih jadi baik dengan aku.Emm pelik.

Aku pon memandu kereta ferrari berwarna biru kegemaranku dan memecut ke collage.
___________________________________________

Thats all ^^ vote n comment please.Read this story.Thanx for the reader.Hope you guys enjoy this story yang so annoying.

My Husband Gay 4 LifeWhere stories live. Discover now